obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo lost ons probleem niet op
fel1963
Sind 3 maanden hebben wij met ziggo de volgende problemen:
- internet valt weg: internet verbinding valt voor korte periode weg. Dit gebeurt onregelmatig. Pingen laat dit zien
- telefoon verbinding valt tijdens bellen onregelmatig weg
- tv beelden bevriezen onregelmatig onder kant scherm

Wat is er allemaal gedaan:
- 3 monteurs langsgweest (zeer vriendelijk en behulpzaam)
- modem wissel
- recorder wissel
- bedraad getest
- aansluit punt huis vervangen
- tuin opengelegd
- in wijkpunt van alles gedaan
- bekabeling vernieuwd

Etc

Wij hebben ubee wifi modem.

de laatste monteur wist ons te vertellen dat dit bekend probleem is van ubee modem (maar wat dan mbt tv probleem) maar dat het wachten is op Fireware update.

Deze week maar weer gebeld en gemaild.

Met als antwoord : we weten het ook niet meer en als u wilt overstappen doe dat maar.

Maar ik wil helemaal niet overstappen.....

Wie weet raad!!!!!!!
 
Nicholas

Quote

fel1963 schreef:Maar ik wil helemaal niet overstappen....!


Nou, dat bewijst in ieder geval wel dat u over doorzettingsvermogen beschikt Wink Zeker gezien het feit wat er allemaal al gebeurd is om het probleem op te lossen.

Dat "wegvallen" van de internetverbinding zou wel eens goed inderdaad met de Ubee te maken kunnen hebben (gebeurd het bij u bij een draadloze verbinding?) . Ze zijn al een tijdje bezig met een nieuwe firmware.

Het bevriezen van het beeld staat hier los van. Weke settop box gebruikt u op dit moment? Er is hier op het forum al over een bepaald type Cisco (Cisco 8485DVB ITV) gemeld dat hier ook nieuwe firmware voor komt.


Oja, nog een vrolijk pasen gewenst. !!!
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
menno47
Benader @ZiggoWebcare via Twitter. Volgende week kot bij een monteur om mijn Ubee EVW3200 modem te verwisselen, zie ook uitgebreide discussies op forum van ziggo-gebruikerspuntnl.
 
fel1963

Quote

Nicholas schreef:

Quote

fel1963 schreef:Maar ik wil helemaal niet overstappen....!


Nou, dat bewijst in ieder geval wel dat u over doorzettingsvermogen beschikt Wink Zeker gezien het feit wat er allemaal al gebeurd is om het probleem op te lossen.

Dat "wegvallen" van de internetverbinding zou wel eens goed inderdaad met de Ubee te maken kunnen hebben (gebeurd het bij u bij een draadloze verbinding?) . Ze zijn al een tijdje bezig met een nieuwe firmware.

Het bevriezen van het beeld staat hier los van. Weke settop box gebruikt u op dit moment? Er is hier op het forum al over een bepaald type Cisco (Cisco 8485DVB ITV) gemeld dat hier ook nieuwe firmware voor komt.


Oja, nog een vrolijk pasen gewenst. !!!


dank! inderdaad heel veel doorzettingsvermogen...

het wegvallen gebeurt bij zowel bij bedraad als bij wifi.

ik heb inderdaad de cisco 8485dvb ITV

tsja dan wordt het overstappen of wachten....super irritant vooral als je aan het bellen bent

en u ook een vrolijk pasen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 08 2012 15:30:53:

Quote

menno47 schreef:

Benader @ZiggoWebcare via Twitter. Volgende week kot bij een monteur om mijn Ubee EVW3200 modem te verwisselen, zie ook uitgebreide discussies op forum van ziggo-gebruikerspuntnl.


hebben ze al gedaan. maar het wisselen had/heeft mijn probleem niet opgelost. hopelijk bij u wel
Gewijzigd door fel1963 op 08-04-2012 15:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo lost ons probleem niet op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 2 05-05-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie