obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo serieus in beeld voor glasvezel Wormerland
Zippo

Quote

WORMER - Ziggo is serieus in beeld als alternatief voor Reggefiber voor de aanleg van een glasvezelnetwerk in Wormerland. Ze gaan ook voor de buitengebieden zei wethouder Ronald Hendriks dinsdagavond tijdens een commissievergadering in het gemeentehuis.

Woensdag is al een eerste oriënterende gesprek met de kabelaar, die zich meteen na de relatiebreuk tussen Wormerland en Reggefiber op het gemeentehuis meldde.

Wat ze precies te bieden hebben weet Hendriks overigens nog niet, zei hij tegen politiek Wormerland. Wel dat hij door de ervaringen met Reggefiber met enige argwaan de gesprekken ingaat met Ziggo. ,,Ik dacht goede afspraken te hebben gemaakt met Reggefiber, maar steeds weer werd er op terug gekomen. Ik voel me flink in de maling genomen, ze wilden met Wormer en Jisp alleen de krenten uit de pap.’’


Ben ook benieuwd of Ziggo glasvezel tot in de meterkast levert of alleen glasvezel tot in de wijkkast en vandaar uit verder met kabel.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Zou wel lekker zijn als het Reggefiber monopolie barsten gaat vertonen.
Da's hier in de omgeving ook nogal een probleem.
 
Puma
uhm, begint Ziggo nou eindelijk toe te geven dat hun netwerk het nog geen 5 jaar uit houdt? Ik hoop het.
Meer concurrentie = betere diensten tegen lagere prijzen. Kom maar op.

En voor degene die denkt dat over de kabel straks 1 Gbit kan. Ik denk dat file vrij Nederland eerder komt dan dat!
 
kobus1960
Ik ben in het verleden, aan het begin van Wanadoo, en toen nog audiofiel, aan
het rommelen geweest met diverse coax kabels. Ik kwam toen over de vloer
bij Ruitenbeek, een bijna ter ziele electronica zaakje met als eigenaar een
fantastische, (al in de 70 zijnde), Hr. Ruitenbeek. Die vond dat wel wat, dat mensen
nog fijn aan het klooien waren om beeld, geluid. e.d. naar een hoger plan te tillen.

Winkeltje in Den Haag, ben ff de straatnaam kwijt, bij de Thomsonlaan.

Wanadoo ging toen met 16Kb!!! Jawel!!.
Hij adviseerde me toen om RG59 coax te gebruiken, voor zowel beeld als het
toenmalige Wanadoo modem. Van wandcontactdoos, naar die splitters enz enz.
Fl. 2,- de meter was dat. En wat denk je, 20Kb!!!! Geweldige tijd was dat.

Lekker off topic dit, maar schoot me te binnen na de laatste regel van Puma.
 
Nicholas
@Kobus: Ben in het verleden ook aan de slag geweest met kabels van Procab (voor de subwoofer. Mooie pluggen eraan solderen enzo... leuk...) Nog langer geleden ging ik graag naar Tandy (electronica spul.) Baalde er toen van dat die winkelketen opgeheven werd. Er zat bij mij in de buurt nog een kleine elektronica zaak. Ook ineens verdwenen..... Helpless
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo serieus in beeld voor glasvezel Wormerland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Advertentie