obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Nas synology ds210j
efb038
Ikheb een ubee modem een sitecom 300N router en daarop de Nas ingeplucht, intern werkt hij wel heb de firewall uitgeschakeld maar kan hem niet van buiten benaderen,

Wat gaat hier fout?
 
briolet
Je moet in beide routers de poorten forwarden. In de eerste richting tweede, en dan van de tweede naar de nas.

Je kunt ook alle poorten in de Ubee in de richting v/d Sitecom openen door de dmz optie te gebruiken. (zie Ubee manual)
 
efb038
Denk dat ik erover heen lees hoe zet ik ze in de ubee open naar de sitecom?

gr. Hilda
 
briolet
Gewoon met 'zoek' in de handleiding op DMZ zoeken. Kunnen nooit meer dan een paar treffers zijn.
 
efb038
ben er helemaal klaar mee ben de hele dag aan het puzzelen geweest en geen bal opgeschoten
dit gaat boven mijn pruik{bokke} uit

gr. Hilda
 
briolet
In die sitecom moet je eerst de poorten forwarden naar de nas. En als de sitecom UPnP ondersteunt kun je de router-configurator functie in de nas gebruiken. Die doet dat alles voor je. Maar allee de router waar de nas aan hangt. Dus de sitecom.

Je schijft over de Ubee dat het een modem is. Dan hoef je er niets aan te configureren. Maar als het toch de nieuwere router versie is, zoals ik vermoed vanwege de problemen, dan moeten daar ook de poorten open gezet worden.
 
efb038
De upnp kan ik alleen aan of uitzetten welke router conffig moet ik dan in de nas zetten?

gr. Hildq
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nas synology ds210j', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Synology DiskStation Algemeen : 5 16-06-2014
NAS Synology DS112j niet aan internet via UBEE EVM3200 en router TP-Link TL-WR1043ND WiFi, draadloos netwerk : 8 15-12-2013
ubee modem : Synology NAS kan niet "naar buiten" Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 08-01-2013
Synology DS212j : Downloads in Downloadstation blijven op 0% staan Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 21-05-2012
Advertentie