Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
VOD blijf zwart
scrapzz
Hoi,

Ik heb sinds kort internet op me decoder waardoor ik een update kon uit voeren waarna ik dus VOD op me decoder heb maar telkens
als ik deze wil starten dan moet ik een instalatie door staan en verveolgen blijft me beeld grijs en staat er alleen een ronde wit stip onder in
iemand die raad weet hoe ik dit moet oplossen?

G,
Joey

kobus1960
Zet de decoder even helemaal uit, stekker eruit.
Wacht dan even en zet m weer aan. Als het goed
is zou je dan op je TV moeten zien dat ie nogmaals
een update gaat doen, of de vorige goed zet.

scrapzz
Hij werkt nu alleen een beetje traag ;(
(gewoon gewacht tot volgende dag)

Ziggo-WebCare_Jelle
Kun je de interactieve diensten verder wel gebruiken en is het alleen "maar" traag, of ervaar je ook nog andere problemen?
Ziggo WebCare Jelle

scrapzz

Ziggo-WebCare_Jelle schreef:

Kun je de interactieve diensten verder wel gebruiken en is het alleen "maar" traag, of ervaar je ook nog andere problemen?

hij doet het nu weer niet en was traag ja!

Ziggo-WebCare_Jelle
Welke ontvanger heb je? Wat is het merk en typenummer?
Ziggo WebCare Jelle

scrapzz

Ziggo-WebCare_Jelle schreef:

Welke ontvanger heb je? Wat is het merk en typenummer?

Samsung SMT-C7140

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VOD blijf zwart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 5 23-03-2025
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm Klacht over Ziggo : 13 29-01-2016
Zwart beeld rtl4 Storing : 2 01-06-2015
Alleen zwart-wit beeld met Samsung SMT-C7140 Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 14-11-2014
Alle zenders zwart behalve NED 1 Digitale radio of televisie storing : 4 02-11-2013