Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
monteur komt uiteindelijk ziggo blijft achter???
|
|
janne80 |
Geplaatst op 06-02-2013 15:56
|
![]() Activiteit ![]() » schinveld Berichten: 2 Lid sinds: 06-02-2013 |
Beste ziggo, al ben ik zelf al jaren probleemloos klant! en erg tevreden.. Vind ik het toch jammer dat ik net door kennis ben gebeld geworden, met het probleem dat ze de kabel in huis hebben gelegd vanaf de stoep. wat ook niet vanzelf ging... en ziggo daarna helemaal niks meer heeft laten weten, terwijl de monteur zelf heeft gebeld dat deze mensen aangesloten kon worden?? daarbij hebben jullie zelf hun internet op gezegd, dus vond wel dat jullie dan toch op ze minst hadden kunnen zorgen als het zo ruim was aangegeven, dat deze mensen weer gebruik konden maken van internet tv en telefoon. komen jullie met een oplossing? ik zet dit neer omdat deze mensen dus geen internet en telefoon hebben.. |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 06-02-2013 16:04
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Janne80 welkom op het forum. Allereerst zijn wij niet van Ziggo, wij zijn techneuten / experts / of geintresseerde personen die zich bezig houden met het oplossen van problemen bij mensen die dit forum bezoeken. Kun je me meer info geven, door wie is die kabel aangelegd, waar woont deze familie ( welke wijk / stad / dorp ) wat hebben jullie al gedaan om teproberen dit probleem optelossen, hebben deze mensen al een klantnummer of iets dergelijks waaruit kan worden opgemaakt dat er indd een abbonement afgenomen wordt bij Ziggo mbt tot tv / bellen / internet?! Ik hoop dat je me zoveel mogelijk info kan geven mbt deze mensen zodat we de situatie beter kunnen inschatten. Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
janne80 |
Geplaatst op 06-02-2013 16:33
|
![]() Activiteit ![]() » schinveld Berichten: 2 Lid sinds: 06-02-2013 |
Het gaat om alles in een postcode6451 gw klant nr weele is de naam, u kunt me bereike op mvg Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 06 2013 16:39:05: Ps sorry wist ik niet, het is trouwens ziggo. Dankje Edit 1: nummer en klantnummer verwijderd. Gewijzigd door Undertaker op 06-02-2013 17:25 |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 06-02-2013 17:27
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Ik zou maar eens contact opnemen met Ziggo, leg daarbij uit dat de kabel naar uw huis gelegt is en dat de monteur zei dat de aansluiting gereed was. Hou bij dit gesprek het klantnummer bij de hand.
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'monteur komt uiteindelijk ziggo blijft achter???', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |