obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo's digitale voetbalkanaal Eredivisie Live. Deel je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
kan niet koppelen
mischa91
Hallo mensen!

Ik kan al een tijd geen eredivisie live go kijken op me smartphone, omdat mijn eredivisie live app niet wil koppelen met mijn Ziggo Account.
Nu probeerde ik mijn Ziggo account te koppelen op de laptop via de site van eredivisie, maar dan krijg ik de melding: Het is met deze Ziggo account niet mogelijk een koppeling te maken.

Wat te doen?
 
kobus1960
Gebruik je wel dezelfde inlog als bij Mijn Ziggo?
En probeer het een met @ziggo achter je inlognaam.
 
mischa91

Quote

kobus1960 schreef:

Gebruik je wel dezelfde inlog als bij Mijn Ziggo?
En probeer het een met @ziggo achter je inlognaam.


Jazeker ik gebruik dezelfde inloggegevens van Mijn Ziggo. Als ik dan heb ingelogd met Mijn Ziggo account op de site van eredivisie live dan moet ik inloggen met mijn Eredivisie Account en dat gaat ook goed. maar zodra ik op het knopje "Ziggo Eredivisie Live Go Koppel" druk dan krijg ik de melding:Het is met deze Ziggo account niet mogelijk een koppeling te maken.

Ik heb wel gewoon eredivisie live via de tv, dus ik weet zeker dat ik een abonnement heb op eredivisie live.

Vorig jaar kon ik nog gewoon de wedstrijden via mijn smarthphone bekijken, maar op één of andere dag kon het opeens niet meer.
 
kobus1960
Het is geen Iphone met een jailbrake?
 
briolet
Ziggo is wel heel erg voorzichtig met alle beelden met auteursrecht. Ze willen absoluut niet dat er opnames gemaakt worden. Daarom accepteren ze ook geen apparaten met jailbrake. En als ze daar al moeilijk over doen dan zal weergave op een laptop zeker uit den boze zijn lijkt me.

Alleen vreemd in dit geval dat eredivisie het op hun site wel toestaat en Ziggo er dan toch weer een stokje voor steekt.Frown
 
mischa91
Nee mijn Iphone 4s heeft geen jailbrake en ook nooit een jailbrake gehad op me Iphone.
 
kobus1960
Ik heb het even geprobeerd hier, met 4S + jailbrake.
Gewoon AZ-NAC live, EDL kanaal 1.
Ook op laptop (W7).
Ingelogd met hoofd account Ziggo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan niet koppelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie