obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
en bedank ziggo
junkonwheels
ben over het algemeen tevreden met me alles in een + tv extra
maar waar ik gister achter kwam ik betaal dubbel voor tv extra.
bij me verhuising heb ik 3 jaar terug alles naar me nieuwe adres omgezet
maar om een vage reden is me tv plus daar niet gestopt nog gekker is dat ziggo nooit door had dat het zelfde smartcard nummer op 2 adres en klantnr stond.
want dat kan natuurlijk nooit de zelfde card op 2 plekken te gelijk gebruiken en voor 2 plekken betalen na lang in de wacht staan was het probleem duidelijk en werd het verkeerde adres er ui gehaald zo dat ik niet blijf betalen voor wat ik niet heb top opgelost dacht ik. nee 30min later geen tv meer melding zender maakt geen deel uit van je abo . FUCK wat is dit weer bellen weer tig keer me gegevens ter controle geven (bij elke door verbinding weer ) wat blijkt ze was even vergeten dat de card nog wel gebruikt word maar goed ze zou hem activeren ik blij maar nee na 3uur wachten nog geen tv ja NED1 maar dat is snel saai ik weer bellen weer tig keer me gegevens geven alles uitleggen. zecht ze oke verbind je door met technice dienst het is nu rond 8u in de avond. krijg ik een bandje we zijn nu gesloten de verbinding word verbroken. ik was het nu wel zat dus een avond geen tv kijken dus maar de ziggo app op me android telefoon gekeken bij gebrek aan beter. volgende dag weer gebeld en verhaal uitgelegd en toen na veel gedoe was het de ziggo medewerker gelukt handmatig mijn card weer aan de praat te krijgen en binnen een uur had ik weer tv.
nu rest alleen nog het teveel betaalde geld terug te krijgen het gaat wel om bijna 500 euro dat ik betaald heb en niet kunnen gebruiken het problee was kenelijk zo groot dat dit via een klachten mail moest en ze me niet via de telefoon uitsluitsel konden geven wat ik best raar vind maar goed ik wacht de reactie af van hun kant. maar dat geld wil ik terug en niet laten verekenen met mijn abo. of dit lukt ben benieuwd anders doet een camera wonderen
 
Black Tiger
Nou ik ben benieuwd naar de reactie op je klachtenbrief v.w.b. die 500 euro.
Succes alvast!
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Dat is zeker deels ook eigen verantwoordelijkheid.
Ondanks dat men tijdig zaken doorgeeft moet men er zelf ook altijd op letten dat e.e.a. ook goed gaat.
En 3 jaar lang is wel wat lang om er achter te komen dat een pakket dubbel betaald wordt.
Vandaar dat ik ook best wel benieuwd ben wat er uiteindelijk als oplossing gaat komen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'en bedank ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie