obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen
cyber_xxx
Hallo allemaal,
Hier is meteen mijn eerste post op dit mooie forum. Alvast excuses als dit thread niet op de goede plaats staat, maar een mod. wil hem vast wel op de juiste plaats plakken Smile dank.

Nu mijn probleem. Met Vista had ik geen problemen, totdat ik sp1 binnenhaalde. Nu wil mijn internet steeds verbinding maken met een onbekend netwerk, die er ineens is, als ik dit netwerk verwijder, dan gaat het weer goed, maar na elke reboot staat deze er weer tussen.

Kent iemand dit probleem, en weet iemand de juiste oplossing?

alvast dank
cyber_xxx
 
Zippo
Welke firewall gebruik je? Zet deze eens uit en start je pc opnieuw op zonder dat de firewall start. Gooi dan het onbekende netwerk weg. Start opnieuw op, als het onbekende netwerk weg is gebleven kun je je firewall weer aanzetten. (ook doen als dit geen oplossing is.)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cyber_xxx
zippo, ik heb gewoon alleen de standaard windows firewall. Het is gewoon raar dat hij iedere keer dat onbekende netwerk wil gebruiken. En als ik die eruit sloop, dan komt hij gewoon weer terug na reboot. Het is echt pas gekomen na installatie van SP1.
 
Zippo
Probeer de tips uit deze thread eens! https://ziggo.gebruikers.eu/forum/vie...ead_id=103

Maak voor alle zekerheid eerst een herstelpunt aan.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Advertentie