Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe Draadloose modem van ziggo
nmallee
Beste mensen

een tijdje geleden was er spraken van dat ziggo met de nieuwe wifi router kwam en dat de klanten die alles in 1 hadden de router zouden krijgen.
wij zelf hebben nog zoon oude ubee router en die zou dan vervangen worden voor de nieuwe router mijn vraag was wanneer krijgen wij ook de router.

Met vriendelijke groet,

Nmallee

Zippo
Geen idee. Ik zit in dezelfde situatie. Ik neem aan dat met de uitrol van het wifi hotspot netwerk Ziggo haast gaat maken met het vervangen van oude modems die niet beschikken over wifi.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

nmallee

Zippo schreef:

Geen idee. Ik zit in dezelfde situatie. Ik neem aan dat met de uitrol van het wifi hotspot netwerk Ziggo haast gaat maken met het vervangen van oude modems die niet beschikken over wifi.

Heeft u ook wel problemen met met de modem dat het internet weg valt dat die traag is enzo.
me buren hebben ook de zelfde oude ubee modem en de zelfde problemen hoop dat we snel een nieuwe modem krijgen want het is best vervelend dat het niet helemaal betrouwbaar is

briolet

Zippo schreef:Ik neem aan dat met de uitrol van het wifi hotspot netwerk Ziggo haast gaat maken met het vervangen van oude modems die niet beschikken over wifi.

Ik denk het niet. Iedereen krijgt een Hotspot account als het in de regio uitgerold wordt. Dit is onafhankelijk of je een wifi modem hebt of niet.

Alleen als je er expliciet voor kiest de hotspotfunctie niet te gebruiken, dan wordt je account ingetrokken en zal Ziggo de hotspot uit zetten. (als je een Ziggo wifi-router hebt, of voor een toekomstige wifi-router).

Hooguit as de dekking lokaal slecht is zou ziggo kunnen besluiten nog een paar extra om te ruilen. Voor de rest krijg je alleen wifi als je huidige modem de abbo snelheid niet aankan.

Ik denk dat het probleem dan ook niet bij de Ubee EVM gebruikers zal komen, maar bij hen die de router in bridge hebben laten zetten. Willen zij hotspots gebruiken, zullen de Ziggo router weer moeten activeren en voor lief nemen dat het nog drukker in de ether wordt met wifi zenders.
Gewijzigd door briolet op 27-04-2013 12:23

nmallee

briolet schreef:

Zippo schreef:Ik neem aan dat met de uitrol van het wifi hotspot netwerk Ziggo haast gaat maken met het vervangen van oude modems die niet beschikken over wifi.

Ik denk het niet. Iedereen krijgt een Hotspot account als het in de regio uitgerold wordt. Dit is onafhankelijk of je een wifi modem hebt of niet.

Alleen als je er expliciet voor kiest de hotspotfunctie niet te gebruiken, dan wordt je account ingetrokken en zal Ziggo de hotspot uit zetten. (als je een Ziggo wifi-router hebt, of voor een toekomstige wifi-router).

Hooguit as de dekking lokaal slecht is zou ziggo kunnen besluiten nog een paar extra om te ruilen. Voor de rest krijg je alleen wifi als je huidige modem de abbo snelheid niet aankan.

ben wel benieuwd naar de hotspot van ziggo zou wel handig zijn dat je overal gewoon wifi hebt in den haag

briolet
Voor het experiment in Groningen beweerd Ziggo dat slechts 1% de hotspot functie heeft laten uitzetten. Als dat ook voor Den Haag gaat gelden zullen dus 99% van de Ziggo routers als hotspot gaan uitzenden.

Maar ik heb nog een 'oude' telefoon van voor het smartphone tijdperk. Ook mijn tablet zal niet kunnen inloggen, dus blijft alleen mijn laptop over. Dus boeit me die Hotspot functie momenteel niet zo.Angry

Zippo

nmallee schreef:
Heeft u ook wel problemen met met de modem dat het internet weg valt dat die traag is enzo.
me buren hebben ook de zelfde oude ubee modem en de zelfde problemen hoop dat we snel een nieuwe modem krijgen want het is best vervelend dat het niet helemaal betrouwbaar is

Met mijn Ubee modem heb ik geen problemen. Wel schakel ik via een schakelklok 's nachts het modem een minuutje uit om problemen te voorkomen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Draadloose modem van ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie