obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 8485DVB grijze ruilen voor zwarte lukt niet
michelkamp
Hallo,

Ik heb al enkele jaren de grijze 8485 staan, De laatste tijd heeft deze regelmatig kuren, loopt vast en doet pas weer iets na totale reset. Ik heb inmiddels nu een zwarte versie van de 8485 en dacht deze om te wisselen met de oude grijze. Echter als ik dit doe geeft de nieuwe aan dat er geen signaal is. Ook als ik interactief probeer op te starten wordt het modem niet aangemeld. Ruil ik hem weer om voor de grijze dan doet alles het weer. Heeft iemand enig idee wat er niet goed gaat? Ik heb de nieuwe al terug gezet naar fabrieks instellingen maar ook dat helpt niets.


Michel
 
Zippo
Je kaart is denk ik gelockt op de grijze ontvanger. Ga naar mijn Ziggo en de smartcard instellingen en klik op de button herstel.

Zie ook mijn handtekening.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
michelkamp
Dank voor je snelle reactie, dit heeft helaas niet geholpen. Signaal blijft 0%, zodra ik oude weer aansluit 96%.
 
Zippo
Die zwarte versie, is dat een nieuwe of een tweedehansje? De gedachte die bij me op komt is dat die zwarte defect is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
michelkamp
De zwarte is nieuw. Hebben mijn ouders bij abbo gekregen was de aanbieding maar omdat zij hem niet gebruiken wou ik dat doen omdat deze veel nieuwer is. Is bij mijn ouders door monteur aangesloten deed het op dat moment en is vervolgens de kast in gegaan omdat ze het geen prettig apparaat vonden nu na 3/4 jaar weer uit de kast gehaald omdat de mijne het niet meer lekker doet.
 
Zippo
In de tussentijd kan er een firmware update zijn geweest. Zodra je de zwarte ontvanger weer aansluit gaat ie eerst deze ophalen en installeren. Dit kan enige tijd in beslag nemen.

Reset het apparaat nogmaals naar de fabrieksinstellingen en wacht in elk geval een uur en kijk of het app. dan wel werkt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Gilex
De grijze is denk ik de 8455 en niet de 8485 Wink
Dat ff tussendoor,
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485DVB grijze ruilen voor zwarte lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie