obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Port forwarding werkt niet meer
Peter_RHQ
Hier wellicht de oplossing, per toeval achter gekomen.

Bij Portforwarding je externe IP adres op 0.0.0.0 laten staan.
Ik kan nu iedere poort probleemloos forwarden.

Bug in de Ubee denk ik.

Ben benieuwd of dit bij meerdere mensen werkt.

Peter.
 
eS
Hoi,

Is niet een bug hoor.
0,0,0,0 houdt in: vanaf elk address :-)
In andere routers vul je daar niets in.

Je kan een ip-nummer invullen als je één specifiek ip wilt forwarden
 
Black Tiger
Dat is geen bug, dat is normaal.Smile

Het is daar namelijk niet de bedoeling je eigen externe ip in te vullen maar het externe ip van de bezoeker.
Wil je dus dat iedereen kan bezoeken moet je dat op 0.0.0.0 laten staan.Wink
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Ah leuk, exact tegelijk geantwoord, ik dacht al wat duurt dat lang voordat het forum die reply pakt.Smile
Greetings, Black Tiger
 
Peter_RHQ
Schaam....

Inderdaad wat stom, had hier mijn eigen externe ip adres ingevuld.
Logisch dat het hier niet werkte.
Dan vrees ik dat de andere mensen nog even door moeten zoeken naar een oplossing.


Peter.
 
gertjuh112
Ik heb sinds vorige week ook een soort gelijk probleem.
Mijn Synology NAS was vanaf buiten altijd te benaderen via poort 5000 en sinds vorige week spontaan niet meer.
Mijn forwarding staan nog steeds in het modem en de nas is intern wel over poort 5000 te benaderen.
Een poortscan geeft aan dat poort 5000 closed is van buiten af, zou Ziggo dan toch poorten blokkeren?
 
Monteur_kees
op wel nivo staat de firewall ingesteld
deze moet op "low "of "off" staan
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
gertjuh112
De firewall in het modem staat op off.
Als ik mijn http poort van mijn nas bijvoorbeeld aanpas naar 5555 en daar een portforward naar toe maak dat werkt het wel extern.
Alleen als ik mijn nas weer terugzet naar de (standaard) poort 5000 werkt deze niet meer extern. de portforwarding voor poort 5000 en 5555 zijn op dezelfde manier geconfigureerd.
 
briolet
Zitten daar niet intern twee gelijke poorten elkaar in de weg? b.v. een handmatige én een UPnP versie? Zet UPnP eens uit in de router.
 
gertjuh112
Net UPnP uitgezet en modem laten herstarten maar helaas kan nog steeds niet extern inloggen over poort 5000.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 03 juli 2013, 09:22:57:
Ik heb net nog eens opgezocht wanneer de problemen zijn begonnen en het lijkt erop dat dit begonnen is toen Ziggo de hotspot functie in het modem heeft geactiveerd.
Meer mensen die sindsdien ook soortgelijke problemen ondervinden?
Gewijzigd door gertjuh112 op 03-07-2013 09:22
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port forwarding werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018