obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Mobiel, nu met vééél korting voor klanten.
Zippo

Quote

Natuurlijk wil je ook buitenshuis goedkoop bellen en internetten. Daarom is er nu Ziggo Mobiel: zeer ruime bel- en data bundels om je smartphone optimaal te gebruiken. En als klant krijg jij €10 korting op de toch al lage bundelprijs. Nu. En elke maand opnieuw. Jij betaalt geen €25 maar slechts €15 per maand.

Heel veelHéééél veel
Gratis WifiSpots account
De bundels van Ziggo Mobiel zijn geschikt voor intensief internetgebruik. Bovendien krijg je bij je abonnement een WifiSpots account cadeau. Om op zo'n 1 miljoen locaties in Nederland onbeperkt draadloos te internetten.

Je blijft hééél flexibel
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel.

Huisgenoten profiteren mee
Het Alles-in-1 abonnement staat op jouw naam. Maar onze korting geldt voor iedereen bij jou in huis. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Iedereen krijgt dan een eigen Ziggo Mobiel abonnement met een persoonlijke factuur.
heelveelheeeelveel


Jammer net bij Telfort mijn abo voor 2 jaar verlengt. Telfort loopt via het KPN netwerk en daar ben ik best tevreden over.
Wie weet bij welk netwerk Ziggo diensten heeft ingekocht? Vodafone?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Inderdaad Vodafone, ik meende me al zoiets te herinneren.
In dat geval geen spijt van de verlenging bij Telfort.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Ziggo heeft dit anders zelf publiekelijk bekend gemaakt, zie Ziggo lanceert Ziggo Mobiel: onbeperkt gebruik van 1 miljoen WifiSpots, ruime bundels, maandelijks opzegbaar.

Dit is informatie uit een persbericht van Ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
En die wifispots valt behoorlijk tegen. Je moet toch zowat bij de voordeur zitten of ergens binnen een bereik stil blijven staan om het goed te laten werken.
Gewoon lekker onbesuisd doorwandelen zoals met een gewoon internet abo op de gsm is niet te doen.

Als ik dan naar de prijzen kijk die ze vragen... nou zo bijzonder is dat dan niet hoor.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Mobiel, nu met vééél korting voor klanten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie