obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
nu al spijt met ziggo vanwege ubee 321b
renegade66
goedemiddag,

ik wil even mijn ongenoegen uiten over ziggo.
ik ben nu net krap een maand klant bij ziggo en heb nu al grote spijt dat ik ben overgestapt.

het gaat om het volgende,
ik heb een Ubee 321b modem van ze gekregen, maar wat een ongelooflijk baggerding is dit!!!
ten eerste is de wifi ontzettend slecht maar dit heb ik opgelost door een extender te plaatsen, natuurlijk niet de bedoeling maar je moet wat.
nu kom ik tot de conclusie dat het dlna/allshare niet werkt met dit modem.

dit heb ik nodig om toch films vanaf mijn synology nas server te kijken.

TV (samsung tv-46c6200) en Synology ds112 zijn beide bekabeld aangesloten.
ook mijn smartphones en laptops kunnen geen verbindig meer krijgen met de tv.

bij mij vorige providers werkte dit allemaal perfect.

nu kom ik na enig zoekwerk er achter dat heel veel mensen hier een probleem mee hebben.

ik heb gebeld met ziggo en service+ maar zij willen mij gewoon niet helpen.
er wordt doodleuk gezegd dat telefoon en internet werkt en dat dat genoeg is.

hier ben ik het natuurlijk niet mee eens, ik betaal een hoop geld voor het abbo,
maar dan wil ik wel gebruik kunnen maken van de functie's die met het modem mogelijk behoren te zijn.
anders kun je net zo goed een modem leveren waar alleen een telefoon en computer op aangesloten kunnen worden.

de hele ingebouwde routerfunctie werkt gewoon niet naar behoren en daar neem ik geen genoegen mee.

nu kan ik natuurlijk zelf een router aanschaffen om het werkend te krijgen maar dan moet ik het modem in bridge laten zetten.
maar dan kan ik geen gebruik meer maken van de ziggo wifi spots.

kortom, je trekt al abonnee weer aan het kortste eind bij shitggo.

zo ik heb even mij gal gespuwd, is er iemand die eventueel nog een oplossing weet qua allshare/dlna???
 
Black Tiger
Het is bijzonder vervelend, maar dlna/allshare is geen standaard modem of router funktie en is ook niet iets wat daar standaard in hoort te zitten.
Dus in feite heeft Ziggo gelijk, je neemt een internet abonnement of alles in 1. Zo gauw dat onderdeel goed werkt, is hun afdeling klaar.
Bij andere providers hoef je ook geen ondersteuning te vragen voor afwijkende zaken.

Om dan met termen als shitgoo te gooien helpt niet echt.

Ik begrijp wel dat je pissed bent, maar dit helpt niet echt om te motiveren om te helpen, temeer niet daar wij als forum geen binding hebben met Ziggo.

Een tip: Google... zoek op allshare+ziggo en ziedaar, bijna bovenaan op het andere forum, tweede onderwerp.

Daar zegt iemand dat Ziggo van het probleem weet met de Ubee en dat je het beste Ziggo kunt bellen, je klacht hierover maken en voor een Cisco modem vragen, daar schijnt het wel op te werken.
Dus ik zou daar eens mee beginnen.
Greetings, Black Tiger
 
renegade66
sorry dat ik het woord shitggo heb gebruikt,
maar was ff behoorlijk pissed.

ik snap dat dlna/allshare geen standaard is echter is dit modem er wel toe in staat.
en dan mag ik ook verwachten dat dit werkt

ik heb de diverse problemen met dit modem aangegeven aan ziggo en gevraagd om een cisco modem.
echter wordt dit gewoon pertinent geweigerd.

daar was ik dus al mee begonnen maar heeft niet geholpen.
 
Black Tiger
Ja dat je pissed bent is logisch. Zou ik ook zijn als iets altijd goed gewerkt heeft en het op eens niet meer wenst te werken als ik over ga naar een andere provider.

Ik neem aan dat je ook al geprobeerd had met de firewall op medium of low?

Quote

echter is dit modem er wel toe in staat.

Oh ik dacht dat je aangaf dat dit modem het niet kon. Als het modem er wel toe in staat zou zijn zou dat het wel moeten kunnen.
Maar zoals ik daar elders gelezen heb, blijken er dus met de Ubee nogal problemen te zijn terwijl het op de Cisco wel goed schijnt te werken.

Ik kan het helaas niet voor je uitproberen, heb wel een Samsung TV en een Cisco modem, maar nog geen smart, die gaat er misschien wel aan komen dit jaar, maar is er nog niet.

Als Ziggo het pertinent weigert zou je er zelf eentje aan kunnen schaffen, ik zag er net nog eentje voor 30 euro op marktplaats staan.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nu al spijt met ziggo vanwege ubee 321b', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie