obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cisco neemt niet op 8485
janneman
Een maand terug kon ik geen opnames maken van Ned.1 en 2, de rest wel. Op dit moment kan ik niets meer opnemen.
In EPG wordt aangegeven dit er een opname is geprogrammeerd, doch er wordt niets opgenomen, de teller blijft op nul minuten staan. Het rode lampje brand ook niet, terwijl de harde schijf wel start op het in geprogrammeerde tijdstip, doch niet meer uitgaat op het tijdstip dat de opname is afgelopen. Reset naar fabrieksinstelling help niet. De recorder is goed 2 jaar oud, kan deze stuk zijn?
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mij. B.V.D.
 
kobus1960
Als het goed is kan je in de instellingen de HD
opnieuw formatteren, heb je dat al geprobeerd?
 
janneman
Bedankt voor uw bericht, maar hoe doe je dit? In de gebruiksaanwijzing kan ik hierover niets vinden.
 
janneman
Probleem opgelost. Harde schijf is defect. Met Ziggo een coulance overeenkomst gesloten. De Cisco was 6 dagen uit de garantie. Heb een Humax iHDR-5200C tegen kleine bijbetaling gekregen.
Bedankt voor het meedenken.
 
kobus1960
Dank voor de terugkoppeling.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco neemt niet op 8485', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie