obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Redhound donderdag besteld, zaterdag nog niet in huis
Zippo
De eerste kennismaking met redhound uit Kampen is negatief te noemen.

Op donderdag heb ik voor 1700 een product besteld dat op voorraad is en betaald met iDeal.

Bij het gewenste product adverteert Redhound met:

Quote

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld is max 1 werkdag extra verzendtijd


Op de pagina over de bezorging wordt de besteltijd verruimd en staat het volgende:

Quote

U heeft uw bestelling op een werkdag voor 20:00 uur uur geplaatst, en alle producten zijn direct leverbaar ( ) en u heeft betaald met iDeal, PayPal, AfterPay, Visa, Mastercard, Maestro, Mister Cash, GiroPay of SOFORTBanking, dan wordt uw bestelling meestal de volgende dag al bij u afgeleverd. (ook op zaterdag)


Met het woordje meestal probeert redhound een slag om de arm te houden, wat volgens mij ook refereert aan de max 1 werkdag extra verzendtijd.

Samenvattend. Het is nu zaterdag, de status van mijn bestelling is nog steeds; "Bezig met verwerken". Ook de beloofde mail waarin ik de verzending via de post kan volgen is nog niet ontvangen.
Terwijl in het gunstigste geval ik mijn product vrijdag had moeten ontvangen en in het slechtste geval op zaterdag.

Eerste indruk van redhound: Whip

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met redhound en andere internetwinkels.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Heb je ze zelf al proberen te contacteren om te vragen wat de oorzaak van de vertraging is? Dat zou ik bijv. dan vandaag al gedaan hebben.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Alleen op werkdagen te bereiken.Cry
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Owz... da's minder. Dan zal het pakje pas dinsdag komen. Wel raar dat het dan nog steeds op "bezig te verwerken" staat. Lijkt er op dat er iets mis is gegaan want als men het verzonden heeft zou het op "verzonden" moeten staan.

Dit bedrijf ken ik niet, wel al een paar andere winkels ooit wat gekocht, maar daar was tot nu toe de levering altijd netjes op tijd.
Gerenomeerde grote bedrijven als Bol.com en Wehkamp, maar ook kleinere bedrijfjes zoals gsmbatterij.nl en anderen. Altijd netjes op tijd. Alleen 1x was het een dag later maar dat was i.v.m. feestdagen dus dat is normaal te noemen.
Greetings, Black Tiger
 
redhound
Beste Zippo,

Spijtig te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Graag ontvangen wij van u, uw ordernummer zodat ik kan nakijken waarom u de bestelling nog niet binnen heeft.
U kunt ons eventueel een PB sturen.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Redhound.nl
Consumentenelektronica, kabels en accessoires met meer dan 12000 producten. www.redhound.nl.
 
Zippo
Super dat jullie reageren. Smile
PB verstuurd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
redhound
Graag gedaan, wij hebben uw PB ontvangen en ik koppel zo de status aan u terug via PB.

met vriendelijke groet,

Klantenservice Redhound.nl
Consumentenelektronica, kabels en accessoires met meer dan 12000 producten. www.redhound.nl.
 
Zippo
Via PB inmiddels antwoord gehad.
Bedankt voor de toelichting.

Deze service geeft wel vertrouwen dat het allemaal goed komt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
redhound

Quote

Zippo schreef:

Via PB inmiddels antwoord gehad.
Bedankt voor de toelichting.

Deze service geeft wel vertrouwen dat het allemaal goed komt.


Beste Zippo,

Graag gedaan en u bedankt voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Redhound.nl
Consumentenelektronica, kabels en accessoires met meer dan 12000 producten. www.redhound.nl.
 
Black Tiger
Dit vind ik ook heel mooi, bedrijven die de moeite te nemen om te reageren en op te lossen. Heel netjes!
Greetings, Black Tiger
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Redhound donderdag besteld, zaterdag nog niet in huis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Advertentie
data-full-width-responsive="true">