Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Ziggo stopt met geflopte muziekdienst
|
|
Zippo |
Geplaatst op 22-06-2014 10:40
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ziggo trekt na precies twee jaar de stekker uit de streaming-muziekdienst Ziggo Muziek dat als Nederlands alternatief van Spotify in de markt werd gezet. Ziggo Muziek kan als een flop gezien worden. De muziekdienst Ziggo Muziek werd op 1 augustus 2012 in door het kabelbedrijf in de markt gezet. Nu twee jaar later concludeert Ziggo dat er te weinig belangstelling voor de muziekdienst is. Ziggo Muziek kon alleen door bestaande Ziggo-klanten afgenomen worden. Hoeveel klanten dit daadwerkelijk hebben gedaan, heeft Ziggo nooit bekendgemaakt. Al eerder waren er geluiden vanuit het kabelbedrijf te horen dat de muziekdienst niet aan de verwachting voldeed. Ziggo heeft op de internetsite bekendgemaakt dat de muziekdienst vanaf 1 augustus stopt. Een breder Nederlands aanbod dan de internationale muziekdienst Spotify was niet voldoende om Ziggo-klanten te overtuigen van de meerwaarde van Ziggo Muziek met een muziekbibliotheek van meer dan twaalf miljoen nummers. Bron TotaalTV |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 22-06-2014 11:35
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
LoL ik wist niet eens dat ze een eigen muziekdienst hadden. Niet dat ik er interesse in had, maarja... ik vraag me af of ze ook wel voldoende in promotie hebben gestoken etc. en dan nog.... het is moeilijk concurreren tegen een goede en al druk bezochte dienst als Spotify, ondanks een enorme database. Ergens wel jammer. Misschien komt het nog wel ooit terug. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo stopt met geflopte muziekdienst', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie