obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo stopt met geflopte muziekdienst
Zippo
Ziggo trekt na precies twee jaar de stekker uit de streaming-muziekdienst Ziggo Muziek dat als Nederlands alternatief van Spotify in de markt werd gezet. Ziggo Muziek kan als een flop gezien worden.

De muziekdienst Ziggo Muziek werd op 1 augustus 2012 in door het kabelbedrijf in de markt gezet. Nu twee jaar later concludeert Ziggo dat er te weinig belangstelling voor de muziekdienst is. Ziggo Muziek kon alleen door bestaande Ziggo-klanten afgenomen worden. Hoeveel klanten dit daadwerkelijk hebben gedaan, heeft Ziggo nooit bekendgemaakt. Al eerder waren er geluiden vanuit het kabelbedrijf te horen dat de muziekdienst niet aan de verwachting voldeed. Ziggo heeft op de internetsite bekendgemaakt dat de muziekdienst vanaf 1 augustus stopt. Een breder Nederlands aanbod dan de internationale muziekdienst Spotify was niet voldoende om Ziggo-klanten te overtuigen van de meerwaarde van Ziggo Muziek met een muziekbibliotheek van meer dan twaalf miljoen nummers.

Bron TotaalTV
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
LoL ik wist niet eens dat ze een eigen muziekdienst hadden. Niet dat ik er interesse in had, maarja... ik vraag me af of ze ook wel voldoende in promotie hebben gestoken etc. en dan nog.... het is moeilijk concurreren tegen een goede en al druk bezochte dienst als Spotify, ondanks een enorme database.

Ergens wel jammer. Misschien komt het nog wel ooit terug.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo stopt met geflopte muziekdienst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie