obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Homepage niet te onderhouden bij ZIGGO
Ron Beumer
Eerder klant bij Multikabel en na de overgang naar ZIGGO weet ik niet meer hoe ik mijn homepage kan onderhouden. Ik mailde ZIGGO dat ik drie dingen nodig heb: gebruikersnaam, password en webadres waar je in moet loggen. Van Multikabel en ZIGGO een brief of drie gekregen met erg onduidelijke en onvriendelijke instructies over gerbuikersnamen en passwords. Voor zo'n groot bedrijf komen de brieven over als geschreven door de eerste de beste ongediplomeerde zestienjarige uitzendkracht. Uit de brieven dacht ik mijn gerbuikersnaam en password te kunnen halen maar misschien vergis ik me. Ik kreeg zowaar na een dag of vier antwoord van ZIGGO dat ik maar beter even kon bellen om het probleem door te spreken. Dat leek en lijkt me als ik de berichten zo gelezen heb nu juist niet zo'n verstandig idee omdat bellen best wel duur is en het niet echt schijnt te helpen. Dus nu ongeveer tien dagen geleden nog maar eens een mail gestuurd met de door mij veronderstelde gebruikersnaam en het password met de vraag dit even te bevestigen en het webadres te geven waarop ingelogt moet worden om bij je homepage te komen.

Ik zit er ernstig over te denken om mijn abonnenment maar op te zeggen of in iedergeval de betalingen aan Ziggo stop te zetten.

Als iemand tips heeft?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Homepage niet te onderhouden bij ZIGGO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie