obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo newsserver
Snelle
EEn paar weken terug geen verbinding meer mee te maken. News.ziggo.nl vervangen door het IP adres. Is een paar weken goed gegaan. Nu weer geen verbinding. Wat is de oplossing?
 
Puma
De testomgeving (IP adres) is ondertussen overgegaan en je de service weer gebruiken via news.ziggo.nl.
 
Snelle
Maar nog steeds geen verbinding met news.ziggo.nl. Wat gaat er mis??
 
oggiz
Ik heb nog steeds verbinding via ip nr 212.54.52.4 en dan m'n gewone inlog van ziggo.
 
mesa57
Als je news.ziggo.nl gebruikt dan connect je OOK precies naar dat IP. Het is beter om een dns naam te gebruiken dan een IP adres voor het geval dat Ziggo beslist een ander IP adres te gebruiken.
 
Snelle
Grappig genoeg ik ook weer. Blijft even een vaag verhaal. In ieder geval bedankt.
 
Snelle
Dat het beter is om de DNS naam te gebruiken is logisch. Ga ik nu ook weer proberen. Blijft echter onduidelijk waarom e.e.a niet werkte.
 
oggiz
Nieuwsgroepen plat sinds vandaag ?
 
Snelle
Bij mij werkt alles nog
 
oggiz
Nu om 23:20 werkt het ineens wel weer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo newsserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie