obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo misleidt consument (quote)
kobus1960
http://tweakers.net/nieuws/98066/zigg...clame.html
 
briolet
Ik vind het een beetje overdreven uitspraak. Het misleidende is blijkbaar alleen dat je maximaal met twee mensen gelijktijdig op de WifiSpots kunt inloggen.


Dat is hetzelfde als wanneer je in autoreclame verteld dat je overal met de auto kunt heenrijden. En dan gaat de reclamecode commissie beweren dat dat misleiding is omdat wanneer ik er voor kies om naar Amsterdam te rijden mijn vrouw op die dag niet naar Maastricht kan. Dus dat overal klopt niet.
 
kobus1960
2 Apparaten tegelijk idd, don't shoot the messenger. Helpless
 
mesa57
Dat is spijkers op laag water zoeken.
 
Black Tiger
Ik vind van niet. Het is wel degelijk misleidende reklame.
Het voorbeeld van de auto is appels met peren vergelijken.
Beter voorbeeld is als je een bus hebt waar maar 2 personen in mogen maar in het hele land heb je onbeperkte toegang tot de bus. Je kunt er alleen geen gebruik meer van maken als er al 2 personen in de bus zitten. Dat is een veel beter voorbeeld.

Daarnaast was ons dat bekend als technici, omdat wij ook de kleine letters en voorwaarden lezen.

Maar als je zegt "onbeperkt toegang" betekent dat ook wel degelijk iets heel anders dan "onbeperkt dataverkeer".

Daarnaast vraag ik me af hoe dat nu is met externe gebruikers.
Stel ik heb hier 2 toestellen thuis in gebruik. Kunnen bezoekers dan nog wel op mijn Wifispots?
Of is het dan ook jammer dan?

Het valt mij namelijk op dat ik al op diverse plekken wel "Ziggo" zag, dus Wifispots, maar er toch geen verbinding mee kon krijgen.

Als het 2 toestellen verhaal dus voor het geheel van toepassing is, dus ook voor toestellen die extern willen inloggen, is de term "onbeperkte toegang" een behoorlijk vorm van misleidende reclame. Je zet immers met je uitroepen (Ziggo dan) de mensen gewoon totaal op het verkeerde been.

Terechte actie dus mijns inziens.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo misleidt consument (quote)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie