Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo heeft ruimte om tarieven te verhogen.
Zippo
Er is ruimte om de tarieven bij Ziggo te verhogen. Dit stelde Bert Groenewegen, Chief Financiel Officer van Ziggo tijdens de laatste 'investor call' die Ziggo organiseerde.

"Prijsverhogingen 2014 verliepen heel makkelijk"
Volgens Rene Obermann, CEO van Ziggo verliepen de prijsverhogingen in 2014 heel makkelijk. In zijn optiek accepteerde de markt deze en klanten zagen een grote waarde voor hun geld. De topman van Ziggo stelde dat het kleine kleine prijsverhogingen waren. Alhoewel de opzeggingen blijven, vindt het management dat die lager zijn dan 2013.

Bert Groenewegen stelde dat als Ziggo doorgaat met waarde voor hun geld met internet, wifi en verbeteringen in content, er ruimte is voor verdere verhogingen, met ook de prijsindex en met het oog op de concurrentie, en in de juiste balans, aldus de financiële topman van Ziggo.

Volgens Groenewegen zal het 2 tot 3 jaar duren voordat het nieuwe Ziggo echt één bedrijf is met één aanbod voor de markt met hetzelfde aanbod en merk. Het vereist harmonisatie van processen, systemen, platforms, diensten en meer. Over de 160 miljoen euro aan synergievoordelen die het bedrijf eerder meldde te kunnen behalen stelde Groenewegen `eerst zien, dan geloven´.

Halverwege het traject kan bezien worden hoe het gaat met de synergievoordelen, aldus Groenewegen. Het (digitale) standaardpakket radio- en televisie kost bij Ziggo 17,75 euro per maand, bij UPC 18,70 euro per maand. Het basis alles-in-1 (50 Mbit/s en digitale tv starter incl ontvanger) kost bij UPC 45 euro per maand; bij Ziggo wordt het 'gewoon goed' alles-in-1 (inclusief digitale ontvanger en een internetverbinding van 30 Mbit/s) voor 44,95 euro per maand aangeboden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rens51
Dacht van niet!
 
Black Tiger
Ik dacht het ook niet.
Want qua prijs mag er misschien een stuiver een dubbeltje of zo in zitten, de pakketten komen niet overeen.
Snelheden liggen bij UPC een stuk hoger dan bij Ziggo. Dat heeft meer waarde dan die stuiver die Ziggo goedkoper is.

Daarnaast is het vrij logisch dat er weinig opzeggingen zijn als je marktleider bent.
Waar moet de klant naar toe? ADSL biedt niet de juiste snelheid en glasvezel ligt op veel plaatsen niet eens.

En die argumenten om niet op te zeggen of over te stappen wordt klaarblijkelijk totaal niet aan gedacht.
Er is pas een verhoging geweest, dat hoeven we niet elk jaar te hebben.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo heeft ruimte om tarieven te verhogen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie