obey-robots.txt
27 April 2017, 20:49
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 38% [14 stemmen]
38% [14 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 62% [23 stemmen]
62% [23 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

contact ziggo blijkt onmogelijk?

dlhanon
ik kom thuis en doe mijn tv aan > E52 > alles geprobeert maar niets lukt en nu na 4 uur pogingen in contact te komen met ziggo ( via 1200 > via de betaalde telephone nummer) uuren hangen hier op telephone kan toch niet in contact komen... huuuulllllpppp!!!!!!
heeft iemand een ander telefoon nummer voor mij ?
 
Lowiekse
Als je twitter hebt kun je het via webcare @ZiggoWebcare proberen.

Ik heb zeer goede ervaring met de mensen van Ziggo Webcare.
 
dlhanon
Helaas heb ik geen twitter... nooit gebruikt (ik heb enkel een huis telephone) is er een manier om in contact te komen >? Zo werd mijn kerstdag verpest (dit jaar zijn allebei mijn kinderen niet hier > enkel komen ze terug in Maastricht op de tweede kerstdag) en ik heb geen enkel familie hier > wat is het vreselijk still hier > ben hart patient en de stress hiervan > vreselijk > ben met ziggo gegaan want bij ander providers (via telefoon lijn) ging het altijd mis op de feest dagen > enige hulp u kan aanbieden is welkom... mijn email is dlhanonymous@yahoo.com Blush
 
Lowiekse
Heeft u gecontroleerd of alle aansluitingen goed vast zitten?

U kunt ook deze probleemoplosser volgen https://www.ziggo...37-e48-e52

Mogelijk is er wel TV signaal, want uw internet welke neem ik aan ook via Ziggo gaat wel beschikbaar.
 
dlhanon
ik heb de stappen via de probleem oplosser gevolgt > heeft niet geholpen. De enigste wat is gebeurt vandag is dat mijn extension cord (de stopcontact zit vlak boven de rug van mijn bankstel) is uit gekomen toen ik de deken van de bank afhaalt (heeft geen verschil gemaakt in de contacten van de tv en modem dinges want deze zit in een ander contact doos). ik heb het pas terug gezet toen ik thuis kwam vanmiddag > toen krijg ik de fout melding van E52. Toen heb ik mijn computer uitgezet en de stekker van de hoofd modem uit de muur gehaald (dit is mij eerder vertelt te doen en heeft meerder malen de probleem opgelost) maar deze keer niet.... toen verloor ik mijn telefoon verbinding maar ik heb het herhaald en nu (gelukkig want ik ben hart patient) heb ik telefoon terug.
 
Lowiekse
Al geprobeerd om de ontvanger uit te zetten,
vervolgens de smartcard te verwijderen,
ontvanger aan zetten en wachten totdat deze om de smartcard vraagt,
vervolgens de smartcard plaatsen?
 
dlhanon
Net geprobeerd volgens uw aanwijzingen > maar het vraag mij niet voor de kaart > krijg ik meteen de E52 melding > GEEN SIGNAAL > E52 Shock
 
Lowiekse
Geen signaal kan betekenen dat de antennekabel kapot is.

Heeft u wel radiosignaal?
 
dlhanon
hoe kijk ik dat? om eerlijk te zijn ik weet niet hoe ik de radio via de tv kan gebruiken want ik luister geen radio Helpless
 
dlhanon
ok... ik heb via de menu knop op mijn zapper " music" gekozen en ik krijg de melding > NETWERK FOUT
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'contact ziggo blijkt onmogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo 5 10-04-2017 19:34
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement Ziggo nieuws 1 03-04-2017 10:34
DDNS (Dynamic DNS) op Ziggo Connectbox? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 29 25-02-2017 00:59
Ziggo wil mij niet als klant Klacht over Ziggo 5 22-02-2017 16:36
Een dag lang topvoetbal kijken met de dagpas van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 1 15-02-2017 12:54
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bitfreak00:29:50
| Ziggo Webcare05:46:30
| MisterSenseo08:32:17
| Desmark09:08:58
| Ronald@5609:16:37
| Gilex10:54:48
| Chou11:19:28
| kezeltje11:28:52
| Zippo12:16:53
| Tschack12:46:25
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet