obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een kaart in je pc om digitale radio en tv te ontvangen van Ziggo? Post dan hier ervaringen en tips.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo TV kijken via Andy (android emulator)
hoi_roy
Hallo,
ik probeer om TV te kijken op mijn PC door via een Android emulator, Andy, de ziggo app te installeren. Dit lukt prima, en inloggen ook. Alleen TV kijken niet. Dit strand bij de diagnose op "getest apparaat", en heel soms ook op "TV én Internet of een Alles in een", waarom dit is snap ik niet heb AIO abbo (en bij een her-diagnose gaat het dan vaak wel goed).

Ik heb opgegeven dat het een SM-T530 is; heb ook een ME176C geprobeerd; waarschijnlijk moet ik een ander apparaat opgeven, maar ik zou niet weten wat.

Iemand een idee om het werkend te krijgen?
Alternatieve ideeën zijn ook welkom Smile
 
Black Tiger
Ik heb geen flauw idee, helaas is er bij Ziggo nog niets in ontwikkeling zodat de App op een windows pc/laptop gebruikt kan worden of een andere wijze om te streamen.Sad

Na enig zoeken kwam ik wel een tip tegen van een Ziggo gebruiker waarbij de indruk ontstaat dat het bij hem wel werkt.
Hij heeft het over de Bluestacks App Player (klik).

Aangezien je het over alternatieve ideeën had... misschien kun je eens proberen of het daarmee gemakkelijker gaat?
Greetings, Black Tiger
 
hoi_roy
Tx. Bluestacks heb ik eerder al geprobeerd maar deze geeft bij mij problemen. De app wil niet goed draaien en crashed. Daarom nu Andy.
Zou mooi zijn als Ziggo ook de Windows pc gebruikers tegemoet komt.

Daarom probeer ik voorlopig nog maar even verder.
 
eugene
Misschien dat je nog "even" geduld moet hebben, want via UPC kun je volgens mij wel tv kijken via internet en ze zijn gisteren begonnen om digitale tv in ieder geval al om te zetten.

Wat je wel kan doen als je een android apparaat hebt of waar de ziggo app maar op draait, teamviewer downloaden/installeren. En dan via teamviewer www.teamviewer.com op je pc kijken, maar weet niet of dit bij jouw mogelijk is. Hier kan het wel, maar ik kijk gewoon minder tv sinds ik overgestapt ben van telfort (die hadden wel inet tv platform, wat de meeste DSL providers aanbieden). Ik heb een samsung tv&monitor in een, dus kijk gewoon analoog. Moet nog steeds nog eens zo'n ci+ adapter zien te kopen dan leen ik de smart card eerst wel eventjes van beneden, word toch weinig gebruik van gemaakt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo TV kijken via Andy (android emulator)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie