obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Horizon in meterkast
erike
Hallo allemaal,

Op dit moment heb ik nog geen interactieve tv van Ziggo en zit te overwegen om een Horizon te nemen.
Nu heb ik mijn Ziggo-modem en router in de meterkast hangen. Nu is de vraag of de Horizon ook in de meterkast kan ipv de modem.
Zo ja, kan ik dan in de kamer gewoon zappen via de Horizon? Is de AB infrarood of radiofrequent?

Alvast bedankt voor de info.
 
Gilex
De afstandsbediening is gewoon een infrarood gevalletje.
En hoever zit je meterkast van de tv af ivm de hdmi kabel?
En dan zie ook het display niet (zenderweergave etc)
Dat zijn al drie dingen die het plaatsen in de meterkast lastig maken.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
erike
Ik heb begrepen dat de Horizon ook tevens een modem is.
Ik heb nu al mijn UTP kabels, die van mijn computer en printer komen, in de meterkast hangen. Moet ik dan mijn kabels verlengen ofzo naar de tv waar dan de Horizon komt?
Dat lijkt me toch wel een beetje vreemd, vooral in nieuwere woningen waar alle bekabeling in de meterkast uitkomen.

Is het niet zo dat de nieuwste versie van de Horizon een RF afstandsbediening heeft? of zelfs via WIFI?

Erik
 
Feico van Dijk
De Horizon box kan als modem fungeren maar dit hoeft niet . Ik heb een modem voor internet en telefonie in de meterkast hangen en de Horizon box staat bij de TV.
 
magicwizz
De horizon wordt geleverd met een RF afstandsbediening.
Je kunt ook kiezen om een modem apart te gebruiken voor in de meterkast.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon in meterkast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie