obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Windows 7.
ziggoupc
Geacht Forum.
Binnenkort ben ik van plan een Laptop te kopen. Alleen Heb ik liever niet met Windows 8 of Windows 8.1 dat lijkt mij maar niets. Nu is mijn vraag kan ik bij de winkelier als ik de Laptop koop deze over laten zetten op Windows 7. Of is er een mogelijkheid om er Windows 10 0p te zetten.
Bij voorbaat dank.
Groeten van ziggoupc.
 
Zippo
Overleg het met de verkoper!
Op nieuwe laptopts zul je geen Windows 7 meer aantreffen of er moet nog een demo model op de plank staan.
Wellicht kun je een Windows 7 CD er bij krijgen als je mazzel hebt wordt het nog voor je geinstalleerd ook. Maar dit soort service zie ik niet gebeuren bij de mega winkels, eerder bij speciaal zaken.

Bij aanschaf van een nieuwe laptop kun je wel vragen naar een gratis update naar Windows 10. Soms zit er al standaard een voucher bij voor een nieuwere windows versie als die binnenkort uitkomt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Windows 10 is straks een update van windows 8.1

Gewoon een pc met 8.1 aanschaffen, komt helemaal goed Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Black Tiger
Daar moet wel bij gezegd worden dat de gratis Windows 10 update slechts alleen het eerste jaar gratis is.

Op dit moment is nog niet bekend wat de kosten zijn als het later dan een jaar gebeurt of als je na een jaar een herinstallatie zou moeten uitvoeren.

P.s. heb dit onderwerp even naar de juiste sectie geplaatst voor overzichtelijkheid en correctheid, stond eerst in klachten over Ziggo. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows 7.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail Instellingen software : 3 02-02-2016
Sonos systeem kan niet communiceren met windows via wifi Hardware instellingen : 5 07-02-2015
Geen wifi verbinding met apple apparaten, wel met windows laptop Eigen netwerk : 3 08-12-2014
Met Cisco router EPC3829 geen Windows sharing meer!?!? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 19-11-2013
Advertentie