obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo is gestopt met Ziggo TV App
Henk
Zoals eerder aangekondigd is Ziggo per 1 oktober gestopt met de ondersteuning van de Ziggo TV App. Abonnees die de Ziggo TV App nu starten krijgen de mededeling dat de applicatie niet meer wordt ondersteund en dat vanaf nu gebruik moet worden gemaakt van de Horizon Go-app.


Horizon Go
Met de Horizon Go-platform kan zowel via een app op smartphone of tablet als via de website van Horizon naar live televisie worden gekeken en kunnen on-demand series en films worden bekeken. De app was al langere tijd beschikbaar voor Ziggo-klanten in het voormalige UPC-gebied.
 
Black Tiger
Dat brengt meteen een vraag teweeg.
Kunnen Ziggo klanten die al langer Ziggo klant zijn en geen nieuw (Horizon) abo hebben en ook geen Horizon box wel gebruik maken van deze nieuwe Horizon Go-app?
Greetings, Black Tiger
 
Matty
Dat denk ik wel Tiger aangezien je inlog je "mijn ziggo" account is.

Ik zou zeggen probeer het eens Smile
 
MisterSenseo
Ik werkte al met de Horizon app voordat ik "Connect & Play" had, dus het antwoord is "ja".......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Goed nieuws. Thanks!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo is gestopt met Ziggo TV App', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie