obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Internetbeveiliging Basis
M@dman
Hedenmorgen tijden het opstarten van mijn pc met OS Windows 10 werd mijn Ziggo Internetbeveiliging Basis geüpdatet, tot mijn grote verbazing stond er geen Ziggo Internetbeveiliging Basis meer maar Ziggo Internetbeveiliging uitgebreid op mijn pc vermeld na het opnieuw opstarten dat werd gevraagd na deze update. Wat is hier gaande en zo ja hebben dat meer gebruikers al ondervonden? het blijft voor mij een raadsel en wat kan ik nu het beste ondernemen hier tegen.

Met vriendelijke groet,
M@dman.
 
Black Tiger
Hoezo wil je er iets tegen ondernemen? Vind je de uitgebreide versie dan niet fijn?
Of is die maar 30 dagen geldig of zo?
Greetings, Black Tiger
 
M@dman
Hoi, geen idee ik vind het wel goed zo maar alleen ik heb de uitgebreide versie verkregen via een Update verder niets en bij Mijn Ziggo waar mijn gebruikers info staat is ook niet vermeld dat ik de uitgebreide versie heb aleen de Basis versie dus? we wachten af.
 
Black Tiger
Misschien een fout van Ziggo? Tenzij je zelf ergens op geklikt hebt om te upgraden naar uitgebreid.
Anders inderdaad even afwachten, wel goed je factuur controleren volgende maand.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Internetbeveiliging Basis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie