obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
Nazi propaganda bij Ziggo
Wham
Ergens in het brede aanbod van TV zenders zit er eentje die dagelijks wat Nazi propaganda en wat programma's over Hitler er tussen frommelt.
Bij ons op kanaal 19: National Geographic.
In deze tijd beschouw ik het ophemelen van Nazi's Megastructures als verkapte propaganda voor een misdadig gedachtengoed. Toen en nu: misdadig.
Vragen:
Waarom heeft Ziggo deze zender nog in het pakket?
Wat kan ik er aan doen om dit te stoppen?

mvg,
Wim
 
MisterSenseo
Ik persoonlijk vind jouw reactie anno 2020 een heel rare uitspraak op een tv programma maar dat is mijn mening.
Ik ben tegen Nazi propaganda maar ik vind wel dat de geschiedenis geleerd moet worden en blijven, opdat het nooit meer gebeurt, maar zoveel mensen, zoveel wensen/ideeën.
Ieder zijn/haar/hun meug ( genderneutraal blijven hè ..... Pfft )
Ik heb het Ziggo Webcare team hierop geattendeerd ( als dat nog actief is tenminste ) en waag er anders een telefoontje aan naar Ziggo, maar verwacht er niet teveel van want de telefonisten zijn er om de producten te verkopen.....................punt.

Succes ermee,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Ik ben ook tegen Nazi propaganda, maar ik zie deze programma's niet als ophemeling.
Deze programma's bieden een inzicht (met name die Nazi structures) in wat er allemaal aan zaken aanwezig was. Veel daarvan zijn bij het grote volk niet eens bekend.
Met regelmaat hoor je ook zeggen dat het gelukkig niet geholpen heeft en positieve uitspraken dat de Nazi's verslagen zijn.

V.w.b. dat ophemelen, ja de hemelen ze bouwkunst op en sommige uitvindingen. En dat is niet vreemd want er zijn sommige bouwwerken zo stevig gebouwd dat ze nog niet eens stuk te krijgen waren. Met sommige bouwwerken en wapens waren de nazi's (helaas) hun tijd ver vooruit.

Het gaat hier puur om geschiedkundige berichtgeving. Net zoals in diezelfde serie o.a. ook het nodige over bunkers en allerlei andere zaken van de Japanners in WO II te zien is. En dat waren ook geen lieverdjes hoor.

Je zult er niets aan kunnen doen om dit programma te stopen buiten misschien Ziggo zelf aanschrijven, maar die zullen deze zender niet verwijderen omdat het gewoon een geografisch en geschiedkundig zeer informatieve zender is.

Jij zult daarover van mening verschillen maar een andere keuze is om gewoon niet meer naar deze zender te kijken.
Wij hebben als onafhankelijk gebruikersforum hier geen invloed op.
Greetings, Black Tiger
 
Wham
MisterSenseo en BlackTiger
Bedankt voor jullie inhoudelijke reacties.
Ik vind ook dat je van de geschiedenis veel kunt leren. Mijn probleem met National Geographic met dit onderwerp is dat ze jaar in jaar uit de afleveringen blijven herhalen. Misschien is de reden gewoon commercieel; goedkope uitzendingen om de tijd te vullen.
Maar dan mogen ze, wat mij betreft, best eens kritisch naar hun beleid kijken.
Uiteraard kijk ik nooit naar die uitzendingen.
En Ziggo bellen heeft geen zin: zij hebben geen invloed op de inhoud is de reactie.

In deze tijden kijk ik naar CNN. Daar is de informatie best goed en de stellingname storend maar in ieder geval niet verborgen.
mvg
Gewijzigd door Wham op 03-09-2020 21:49
 
Black Tiger
V.w.b. onze reacties, graag gedaan.

Quote

Misschien is de reden gewoon commercieel; goedkope uitzendingen om de tijd te vullen.

Dat denk ik wel. hetzelfde zie je gebeuren met goudzoekers op NGC en ook op Discovery wordt alles tot in den treure herhaald zoals bijv. dat kreeften vangen en tonijn vangen.
Misschien dat het daarom zo lijkt. Het klopt dat ze de oorlogszaken nu erg veel aan het herhalen zijn. Er was zo'n bepaalde periode waarin ze dat zouden doen, maar die is al voorbij en nog steeds veel herhaling.

Vermoedelijk hebben ze niet genoeg nieuwe interessante zaken, vandaar dat het kreeften vangen, goud zoeken, dat andere zoeken in Australie, en ga zo maar door, op beide zenders (te) veel herhaald wordt.
Ook dat is zeker voor verbetering vatbaar, helemaal mee eens.

Klopt, Ziggo heeft geen invloed op de inhoud, maar ze zijn ook niet van plan om die zender weg te doen want dan hebben ze geen vervanging.

CNN is inderdaad een goede nieuwszender, maar die heeft alleen nieuws. Ik kijk wel eens graag documentaires en geschiedenis, alleen mag het aantal herhalingen fors minder.
Dan kunnen ze beter varieren door oudere andere zaken te herhalen, natuur of weet ik wat.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nazi propaganda bij Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie