obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Inloggen Ziggo als @Home abonnee
sjaak1
Hoe kan ik als @Home abonnee inloggen bij Ziggo?
Mijn klantennummers van @Home (TV Basis en Internet Intensief+TV Digitaal) herkent Ziggo UITERAARD niet.
Een klanten nummer van Ziggo dat ik op een Ziggo-Alles-in-1 aanbieding zag staan, werkt uiteraard niet in combinatie met mijn @home.nl mailadres.
Wie weet raad.
 
gamelover
Je kan niet inloggen om de volgende mogelijke rededen (bij mij ware die van toepassing):

1. Je bent niet correct overgezet naar Ziggo systeem (was bij mij eerst het geval).
2. Je hebt je nieuwe klantnummer nog niet gekregen (heb ik ook om moeten bedelen).

Succes.
 
Chrissie
Weken geleden een mail ontvangen van Ziggo met een klantnummer en een link waarbij ik mij kon registreren. Uiteraard werkte dat nog niet. Dus voor het bekijken van allerlei zaken werd ik verwezen naar de oude @home-site. Sedert afgelopen week werd ik dus niet meer doorverwezen en kon ik mij met het nieuwe klantnummer registreren. Dus heb je al een mail gehad met daarop je klantnummer??
 
sjaak1
recatie van ZIGGO, DUS hier kom ik geen meter mee verder!!!

Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC5038 - Vraag - Telefonie - Wijziging".

Op de site van ziggo kunt u inloggen op mijn Ziggo. Als u ingelogd bent op mijn Ziggo kunt u bij mijn produkten een alles in 1 pakket aanvragen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.







Met vriendelijke groet,

Frank Spijker
Afdeling Klantenservice
Ziggo


Angry
 
sjaak1
NA NADERHALF UUR BIJ ZIGGO GEWACHT TE HEBBEN OP EEN MEDEWREKER DIE NIET IN GESPREK WAS!!MIJN POGINGEN OM CONTACT TE KRIJGEN MAAR OPGEGEVEN.
DUS IK BEN GEEN STREEP VERDER!
Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen Ziggo als @Home abonnee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie