obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Schadevergoeding Ziggo!
Zippo
Ziggo had beloofd om COAX uiterlijk afgelopen woensdag te informeren over welke schade-vergoeding klanten, die langdurig een storing hebben gehad, kunnen aanvragen en op welke wijze deze aanvraag dient te verlopen. Het is Ziggo niet gelukt deze informatie afgelopen woendag aan ons te geven. Wel biedt Ziggo aan om verzoeken tot schadevergoeding die via COAX worden aangedragen in behandeling te nemen. COAX is echter van mening dat dit onnodig complex is. COAX raad klanten van Ziggo, die langere tijd een storing hebben gehad, daarom aan om direct bij Ziggo om een schadevergoeding te vragen.

Waar heeft u recht op?
De standaard vergoeding van Ziggo is bijzonder karig. Deze is gebaseerd op het terugrekenen van het abonnementsgeld over de periode dat de dienst(en) niet gewerkt heeft/hebben. U krijgt geen geld terug als het bedrag onder €10,- blijft. Vooral als uw telefoon niet gewerkt heeft, is dit een hoge grens, er zijn immers al abonnementen van zes Euro per maand. Pas als je telefoon het langer dan anderhalve maand niet doet, krijg u een tientje van Ziggo vergoed. Dit staat niet in verhouding tot de geleden schade.

COAX vindt dat Ziggo beduidend ruimhartiger kan zijn, en heeft dat in het laatste spoedoverleg dan ook aangegeven. Ziggo gaf daar aan ook meer te willen doen. Daarnaast heeft Henk van der Wal in Trosradar aangeven ook bereid te zijn mobiele belkosten met de helpdesk te willen vergoeden, en hier zeer coulant mee om te gaan.


Wat moet u doen?
U kunt uw verzoek tot een schadevergoeding het beste via het klachtenformulier of per post bij Ziggo indienen. Wij raden het af om de helpdesk te bellen. Indien u om vergoeding van mobiele belkosten vraagt dient u dit wel te documenteren, bijvoorbeeld met een uitdraai van de gespecificeerde factuur van uw belkosten. Documenteer duidelijk en helder waarop u denkt recht te hebben. Geef aan welke producten, wanneer, en voor hoe lang, een storing vertoonden. Vergeet ook niet uw klantgegevens te vermelden, en bewaar altijd een kopie van uw schrijven. Indien u na één maand geen reactie van Ziggo heeft ontvangen kunt u alsnog contact met COAX opnemen en zullen wij voor u bemiddelen bij Ziggo.

Het feedbackformulier staat hier linksonder op de site!

Bron Coax.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Schadevergoeding Ziggo!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 22 30-07-2019
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 3 23-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Advertentie
data-full-width-responsive="true">