Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Slechte ping
|
|
Rene |
Geplaatst op 19-11-2008 20:12
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-11-2008 |
Ja ook in Emmen zijn we van @home over naar Ziggo en ook hier zijn de problemen begonnen. Verleden week vrijdag kreeg ik een nieuw ipadres van Ziggo en had ik last van een hoge ping, was te verwachten bij een overgang, maar na het weekend bleef ik hier last van houden Diversen keren gebeld dat ik sinds de overgang naar Ziggo problemen had en dat er met mijn bekabeling niks aan de hand is. Diverse email gestuurd. Mij werd min of meer opgedrongen om nieuwe kastjes en bekabeling aan te sluiten en anders zouden ze mij niet verder helpen. Om Ziggo te dienst te zijn, nieuwe splitters en bekabeling ertussen gezet, maar natuurlijk geen resultaat. Na lang zeuren en bellen en emailen is dan een monteur gekomen afgelopen maandagmiddag. Hij komt binnen ik leg hem het probleem uit en het eerste wat hij zegt, daar kan ik u niet verder mee helpen. Ik laat hem mijn traceroute logs en ping logs zien en inderdaad concludeerd hij dat het niet goed is. Ondertussen test hij mijn signaal en modem => alles okai. Hij gaat onverrichte zaken retour Ziggo. Na 5 minuten staat hij weer voor de deur met de vraag welk ipadres ik krijg. Ik geef hem mijn ipadres en hij meld mij dat er waarschijnlijk routingproblemen zijn en dat de verwachtte oplostermijn 2 weken zal zijn. Ik krijg namelijk een oud - Casemaipadres Helaas zit ik nu nog steeds met dezelfde crappy internetverbinding met veel time-outs en hoge ping (250ms) Afgelopen zondag had ik een gemiddelde ping van 700ms. Ik vind het opmerkelijk dat Ziggo zomaar apparatuur omgooit en ons met slechte internetverbindingen laat zitten en de dat de helpdesk zo halsstarrig volhoudt dat het bij mij in huis zou liggen. Al met al ben ik zeer onthand en niet erg enthousiast over Ziggo. Zijn er meer mensen met dezelfde problemen. Groet Rene [EDIT] Na weer een keer bellen lijkt het nu ineens beter te worden, er ging iets mis met de routing en de hops waar ik voorheen allemaal langs ging is verminderd. Vanavond maar even afwachten [/EDIT] Gewijzigd door Rene op 21-11-2008 14:33 |
|
|
Rene |
Geplaatst op 21-11-2008 16:15
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-11-2008 |
T'is nu 16:12uur en hier gaan we weer..... Bezig met het traceren van de route naar www.l.google.com [64.233.183.99] via maximaal 30 hops: 1 103 ms 133 ms 105 ms 10.215.192.1 2 20 ms 20 ms 20 ms csw2-vlan202.emmen1.dr.home.nl [213.51.138.65] 3 11 ms 11 ms 12 ms csw2-ge1-4.groni1.gr.home.nl [213.51.157.17] 4 99 ms 124 ms 86 ms zl-rc0001-cr101-ae3-0.core.as9143.net [213.51.15 8.50] 5 124 ms 127 ms 117 ms asd-lc0006-cr101-ae3-0.core.as9143.net [213.51.1 58.100] 6 98 ms 94 ms 100 ms core1.ams.net.google.com [195.69.144.247] 7 100 ms 114 ms 101 ms 209.85.248.88 8 108 ms 115 ms 108 ms 72.14.233.114 9 134 ms 126 ms 115 ms 72.14.233.79 10 127 ms 117 ms 116 ms 209.85.249.129 11 127 ms 191 ms 140 ms nf-in-f99.google.com [64.233.183.99] Quote Rene schreef: Ja ook in Emmen zijn we van @home over naar Ziggo en ook hier zijn de problemen begonnen. Verleden week vrijdag kreeg ik een nieuw ipadres van Ziggo en had ik last van een hoge ping, was te verwachten bij een overgang, maar na het weekend bleef ik hier last van houden Diversen keren gebeld dat ik sinds de overgang naar Ziggo problemen had en dat er met mijn bekabeling niks aan de hand is. Diverse email gestuurd. Mij werd min of meer opgedrongen om nieuwe kastjes en bekabeling aan te sluiten en anders zouden ze mij niet verder helpen. Om Ziggo te dienst te zijn, nieuwe splitters en bekabeling ertussen gezet, maar natuurlijk geen resultaat. Na lang zeuren en bellen en emailen is dan een monteur gekomen afgelopen maandagmiddag. Hij komt binnen ik leg hem het probleem uit en het eerste wat hij zegt, daar kan ik u niet verder mee helpen. Ik laat hem mijn traceroute logs en ping logs zien en inderdaad concludeerd hij dat het niet goed is. Ondertussen test hij mijn signaal en modem => alles okai. Hij gaat onverrichte zaken retour Ziggo. Na 5 minuten staat hij weer voor de deur met de vraag welk ipadres ik krijg. Ik geef hem mijn ipadres en hij meld mij dat er waarschijnlijk routingproblemen zijn en dat de verwachtte oplostermijn 2 weken zal zijn. Ik krijg namelijk een oud - Casemaipadres Helaas zit ik nu nog steeds met dezelfde crappy internetverbinding met veel time-outs en hoge ping (250ms) Afgelopen zondag had ik een gemiddelde ping van 700ms. Ik vind het opmerkelijk dat Ziggo zomaar apparatuur omgooit en ons met slechte internetverbindingen laat zitten en de dat de helpdesk zo halsstarrig volhoudt dat het bij mij in huis zou liggen. Al met al ben ik zeer onthand en niet erg enthousiast over Ziggo. Zijn er meer mensen met dezelfde problemen. Groet Rene [EDIT] Na weer een keer bellen lijkt het nu ineens beter te worden, er ging iets mis met de routing en de hops waar ik voorheen allemaal langs ging is verminderd. Vanavond maar even afwachten [/EDIT] |
|
|
bigjoe |
Geplaatst op 22-11-2008 22:17
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 08-10-2008 |
Die speedtest ziet er aardig uit, probleem opgelost? Wat ik zelf ervaar, is dat wanneer er wat mis is bij ziggo, de klantenservice/Helpdesk zo'n beetje de laatsten zijn die hierover worden geinformeerd Daardoor -en het ontbreken van technische kennis/inzicht- kunnen ze alleen het standaardriedeltje afwerken. In het ziggo handboek staat natuurlijk nergens vermeld dat er op het eigen netwerk ook wel eens wat misgaat Resultaat: fouten liggen dus bij de eindgebruiker Om gek van te worden... Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
|
|
|
Rene |
Geplaatst op 24-01-2009 16:21
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-11-2008 |
Na 3 maanden nog steeds ellende met Ziggo, na VEEEELLLLEEEE mailtjes en telefoontjes nog steeds geen oplossing voor mij en andere straatbewoners want die hebben er ook last van. Ik heb reeds 3 maanden internet teruggekregen, maar toen de helpdesk mij meldde dat de storing niet meer bij de TD lag en het nog enkele weken kon duren voordat het is opgelost heb ik direct ADSL bij online besteld. FUCK ZIGGO Gewijzigd door Rene op 24-01-2009 16:22 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte ping', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
ZEER SLECHTE SERVICE | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-08-2017 |
Slechte service ZIGGO | Klacht over Ziggo | : 7 | 04-05-2017 |
slechte compensatie Ziggo UPC | Klacht over Ziggo | : 4 | 02-01-2017 |
Slechte Wifi ontvangst | WiFi, draadloos netwerk | : 8 | 09-08-2016 |
Advertentie