obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
30 Jan. '09 Overleg met Ziggo
Zippo
30 Jan. '09 Overleg met Ziggo

Reguliere bijeenkomst tussen COAX en het management van Ziggo.

Vragen en opmerkingen die aan de orde moeten komen kunt u hieronder plaatsen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.
 
Timmie
graag wil ik weten wanneer de snelheid van alles in 1 extra plus in werking treed moet wel betalen maar mijn snelheid is niks hoger
 
DutchWilly
Ik heb al vanaf Oktober Alles in 1 EXTRA,Ik zou dan 250mb mailbox krijgen ik heb maar 25mb ,volgens Ziggo krijg ik dat pas in Februari 2009. Ik betaal wel heel het pakket.

Pas is er iets aan de @home webspace gedaan.
Ik heb alle handelingen correct gedaan maar ik kan niet meer in mijn WEBSPACE , als ik het kadertje krijg waar ik mijn naam en wachtwoord moet intypen kent hij mij niet.
Terwijl ik wel met de zelfde naam en wachtwoord alle andere mail en factuur en gegevens kan opvragen.
Dan klopt er dus iets niet.voor 9 December werkte het wel via http://homedrive.home.nl/pa0wgk.

De vraag is dus wanneer zijn deze problemen van ziggo opgelost ,over 10 jaar?
 
Puma
Beveiligde webspace

homedrive.ziggo.nl/gebruikersnaam

Publieke webspace

members.ziggo.nl/gebruikersnaam


FTP upload

host: homedrive.ziggo.nl
user; gebruikersnaam@ziggo.nl
wachtwoord

Zo moet het werken!

Ontopic:

Ik heb weken terug gevraagd waarom mijn nummer niet geheim is en waarom nummerweergave niet werkt. Dit zou allemaal geregeld worden en dat is nog steeds niet het geval! Ik heb dit allemaal aangegeven tijdens mijn bestelling!

Mijn vraag is dus: waarom moet alles zo moeizaam bij administratie? Ik merk absoluut geen enkele verbetering in hun systeem, zoals dit beloofd is!
Gewijzigd door Puma op 30-12-2008 11:34
 
Rene
reeds sinds 4 november overgang van @home naar ziggo en sinds die tijd niks anders dan problemen met een instabiele internetverbinding bij ons in de straat.

Ik heb een Z3 abo en telefonie

http://www.speedtest.net/result/396814009.png

Na vele telefoontjes en mailtjes lag het probleem eindelijk bij de TD roepen ze , maar tot op heden is er nog niets opgelost.

Eergisteren gebeld roept de medewerker van de helpdesk dat het probleem niet meer bij de TD is en dat ze de storing wel opnieuw kan aanmelden maar ik moet niet verwachten dat het binnen een paar weken is opgelost.

Ik heb maar ADSL (max 8 Mbit) besteld bij ONLINE...............snik snik misschien dat ik dan weer fatsoenlijk kan gamen en internetten.

396814009
Gewijzigd door Rene op 24-01-2009 17:44
385179006
 
kraakie
Ik ben blij dat ik niks hoef te reseten heb nu alles in 1 extra een weekje draaien en draait nog steeds zonder iets te reseten
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '30 Jan. '09 Overleg met Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 3 23-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 18 24-04-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018