Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Z1 naar Alles in een plus
jobb
Moet ik mijn modem activeren omdat ik ben overgestapt? Vlgns klantenservice niet, maar ik zit nog steeds op de snelheid van Z1 en mijn mailbox is ook nog niet aangepast. Ik werk wel draadloos met een Netgear router met adaptor wg111v2. Volgens diezelfde klantenservice moet ik mijn utp akbel rechtstreeks met het modem verbinden maar daarvoor heb ik destijds geen router van @Home aangeschaft!
Wie helpt mij?

Gigabyte
Nee hoor opnieuw activeren is niet nodig, je modem resetten zal voldoende moeten zijn.Smile

Ik denk dat de klantenservice het volgende bedoeld:
Een snelheid test kun je het beste uitvoeren met een kabel verbonden PC, anders is het mogelijk dat je test niet betrouwbaar is.

Dit kan komen door de afstand van de draadloze verbinding en/of de maximale doorvoer snelheid van je gebruikte WiFi apparaten.

Al zal dit in de praktijk wel meevallen.

Je kunt het natuurlijk even testen met een PC/Notebook direct op het modem.
Dan kun je dat in ieder geval uitsluiten.

Je kan ook even kijken of je klant profiel al is aangepast op (jou) mijnziggo, mijn producten pagina.
Gewijzigd door Gigabyte op 28-12-2008 20:36

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Z1 naar Alles in een plus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023