Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
al drie maanden niet gebeld kunnen worden
|
|
Thole |
Geplaatst op 26-01-2009 12:18
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26-01-2009 |
We zijn sinds september 2008 klant bij Ziggo. In eerste instantie werkte internet + telefoon niet.Het internet probleem is verholpen maar we kunnen nu nog steeds (reeds 4 maanden) niet gebeld worden. En dit is met een groot gezin niet handig ! Talloze telefoontjes, mails en aangetekende brieven naar Ziggo hebben ons niet kunnen helpen. Iedere keer weer zegt men dat er een nummerportering uitgevoerd moet worden en zal dat met urgentie plaatsvinden - maar dit verhaal horen we reeds 4 maanden. Wij zijn wanhopig. Wat moeten of kunnen we nog doen ? |
|
|
dennis81 |
Geplaatst op 02-02-2009 11:08
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 02-02-2009 |
Ik heb het zelfde probleem en ben hier al vanaf september mee bezig...na vele vele tefeloontjes en beloftes later ben ik nog steeds niet geholpen. Ik heb geen bestaand nummer mee overgenomen. Ik ben inmiddels ook ten einde raad. Bij mij zou het een softwarematig probleem zijn..maar inmiddels weet ik allemaal niet meer wat ik moet geloven. |
|
|
Thole |
Geplaatst op 02-02-2009 15:37
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26-01-2009 |
andaag wéér met Ziggo gebeld (en anderhalf uur aan de lijn gezeten met vele dóórverbindingen !) en nu moet ons account in de administratie opnieuw ingevoerd worden want men is er nu achter dat de nummerportering is vastgelopen. Hoop dat we nu weer eens gebeld kunnen worden - als onze vrienden ons nummer nog weten sinds september vorig jaar !!! Maar we moeten weer een weekje afwachten en dan zal blijken of dit helpt. Wij raden iedereen Ziggo ten sterkste AF ! |
|
|
Puma |
Geplaatst op 02-02-2009 20:31
|
Activiteit » In de buurt Berichten: 346 Lid sinds: 11-11-2008 |
Neem even contact op met COAX.nl en word lid (kost 7.50 per jaar). Dankzij hun is de nummerportering bij mij na eindelijk 3.5 maand afgerond! Je kunt blijven bellen, mailen en brieven sturen, maar dat wordt allemaal genegeerd. Ik herken mezelf voor 100% in jouw ervaringen met Ziggo aan de telefoon. ene week is het zus en andere week is het zo. Gewijzigd door Puma op 02-02-2009 20:32 |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 02-02-2009 21:03
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Overigens gaat coax ook zonder lid te worden voor je aan de slag.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al drie maanden niet gebeld kunnen worden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Advertentie