obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
al drie maanden niet gebeld kunnen worden
Thole
We zijn sinds september 2008 klant bij Ziggo. In eerste instantie werkte internet + telefoon niet.Het internet probleem is verholpen maar we kunnen nu nog steeds (reeds 4 maanden) niet gebeld worden. En dit is met een groot gezin niet handig !
Talloze telefoontjes, mails en aangetekende brieven naar Ziggo hebben ons niet kunnen helpen. Iedere keer weer zegt men dat er een nummerportering uitgevoerd moet worden en zal dat met urgentie plaatsvinden - maar dit verhaal horen we reeds 4 maanden. Wij zijn wanhopig. Wat moeten of kunnen we nog doen ?
 
dennis81
Ik heb het zelfde probleem en ben hier al vanaf september mee bezig...na vele vele tefeloontjes en beloftes later ben ik nog steeds niet geholpen.
Ik heb geen bestaand nummer mee overgenomen. Ik ben inmiddels ook ten einde raad. Frown
Bij mij zou het een softwarematig probleem zijn..maar inmiddels weet ik allemaal niet meer wat ik moet geloven.
 
Thole
andaag wéér met Ziggo gebeld (en anderhalf uur aan de lijn gezeten met vele dóórverbindingen !) en nu moet ons account in de administratie opnieuw ingevoerd worden want men is er nu achter dat de nummerportering is vastgelopen. Hoop dat we nu weer eens gebeld kunnen worden - als onze vrienden ons nummer nog weten sinds september vorig jaar !!! Maar we moeten weer een weekje afwachten en dan zal blijken of dit helpt. Wij raden iedereen Ziggo ten sterkste AF !
 
Puma
Neem even contact op met COAX.nl en word lid (kost 7.50 per jaar). Dankzij hun is de nummerportering bij mij na eindelijk 3.5 maand afgerond!

Je kunt blijven bellen, mailen en brieven sturen, maar dat wordt allemaal genegeerd.

Ik herken mezelf voor 100% in jouw ervaringen met Ziggo aan de telefoon. ene week is het zus en andere week is het zo.
Gewijzigd door Puma op 02-02-2009 20:32
 
Zippo
Overigens gaat coax ook zonder lid te worden voor je aan de slag.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al drie maanden niet gebeld kunnen worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018