obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
COAX NL, is de belangenvereniging voor kabel gebruikers. Verder heeft COAX elk kwartaal een overleg met Ziggo. Vermeld hier de zaken die COAX moet bespreken met de provider.
 Onderwerp afdrukken
Verhuizings problemen
mark1967
Sinds 1 februari ben ik verhuisd. Deze verhuizing is tijdig doorgegeven en verwerkt door Ziggo. De eerste 8 dagen van deze maand was het keurig in orde. Daarna werkte telefonie en internet niet meer, en kreeg ik een activatie pagina te zien.

Ik heb overigens nooit een verhuisbrief ontvangen met een activatie code van verhuizing ontvangen.

Gebeld met de helpdesk. Na 1.5 uur heen en weer naar andere afdelingen, was het een feit dat mijn modem niet gerest kon worden. Ook de code voor het activeren van mijn modem werkte niet. Hiervoor zou een monteur komen op maandag avond 16 februari langs komen om internet en telefonie aan de praat te krijgen. Echter we hebben niemand gezien.

Dinsdag 17 februari gebeld met Ziggo dat we geen monteur hebben gezien. Medewerker helpdesk heeft een nieuwe monteur ingepland voor woensdag 18 februari. Hij kon niet vertellen of deze voor of na de middag zou komen. Woensdag 19 februari vrij genomen om de monteur te kunnen ontvangen. Echter niemand gezien. Gebeld met de helpdesk. Kreeg de melding dat er een “blok” storing gaande is. Medewerker kon mij niet vertellen hoelang dit al aan de gang was.

Op vrijdag 20 februari bij iemand anders op internet ingelogd onder “Mijn Ziggo”. Nu blijkt dat ik geen internet en telefonie abonnement meer heb. Gebeld met de helpdesk, en na vele omzwervingen blijkt dat ik opnieuw internet en telefonie (gratis!!! Jawel voor niets!) kan aanvragen. Mijn telefoonnummer en e-mail adressen zijn niet meer… Telefoonnummer heb ik al 20 jaar en e-mail adressen sinds 2002. Medewerker Ziggo vertelde mij dat mijn telefoonnummer en e-mail adressen niet weg zijn, maar worden niet meer aan mij uitgegeven. Punt!

Hebben hier meer mensen last van van (gehad)?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizings problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Advertentie