obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Digitale tv van ziggo
Ziggo doei
Vorig jaar oktober overgestapt van mijn combinatie internet en telefoon naar het middelste alles in 1 pakket. voor 50 euro of zoiets.
Eind oktober mijn digitale decoder geinstalleerd, en vanaf dat moment 1 bak ellende. Ik heb alleen het basis pakket, maar daarvan werken 7 zenders niet.

Ik heb hierover echt tig keer gebeld met de helpdesk. Ik heb al kabels moeten vervangen, wat niets geholpen heeft, zowel, scart, antenne kabel. De snoer die nu aangesloten is zit rechtstreeks op mijn kastje in mijn huis. Dit kastje heeft 3 aansluitingen. 1 voor radio, 1 voor tv en 1 voor data. Waar dus mijn modem op aangesloten is voor telefonie en internet.
Internet en tv doen het goed, mijn analoge signaal is nu met de nieuwe antenne kabel perfect.

Elke keer hebben ze weer een andere smoes bij de helpdesk, nu zou de kabel te lang zijn. Die is 5 meter, zou korter dan 3 meter moeten zijn. Ja zo lust ik ze ook wel, ze moeten gewoon leveren wat ze aanbieden en dat doen ze dus niet.

Er is al eens een monteur bijgweest voor het anloge signaal, die is nu dus goed. Wel hebben wij hier storing van een kpn mast.

De laatste keer dat ik belde hoorde ik dat de kwaliteit van het digitale signaal boven de 60 % moet zitten daar zit ik dus onder, daardoor werkt het dus ook niet waarschijnlijk. Ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Iemand nog een oplossing. Ik zit op 55 of zo. Kan het niet nakijken, de docoder ligt in de schuur Shock want ik was het echt helemaal zat.
 
Roamin
Welke zenders mis jij ... ???

Bij mij is het Discovery, National Geographic, Animal Planet, RTL8 .... en nog een aantal ik ben er niet geinteresseerd erin.

Wie anders heeft er probleem ermee en met welke zenders ???

Gewijzigd door Roamin op 06-03-2009 19:10
 
Ziggo doei
even denken hoor.
Belgie Een
Canvas
CNN
omroep friesland
omroep noord
zizone
en nog 1 weet ik zo niet meer, en de info ligt beneden in de schuur!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale tv van ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie