obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Alleenrecht Ziggo
ricardovdberg
Hallo mensen,

ik zit met het volgende probleem. ik wil graag weg bij ziggo vanwege de slechte telefoon en internet.
hett geval is namelijk dat de lijn vaak dood ligt oftwel kan niet bellen of gebeld worden. Daarnaast als dat niet het geval is zijn er
een aantal mensen die mij niet kunnen bellen. Zo heb ik een eigen zaak en kan ik niet eens naar huis bellen, als ik dat toch wil moet ik mijn mobiel gebruiken. De telefoon op de zaak waarmee ik naar huis wil bellen is niks mee aan de hand.

Vervolgens het internet dat ook vaak weg is. Tevens heb ik een router van hun geleverd gehad en meerdere keren per dag moet ik de verbinding herstellen omdat deze wegvalt.

Nou heb ik bij mezelf besloten weg te gaan, maar ik heb nu digitale tv, telefonie en internet bij hun. Dat wil ik graag van een andere provider maar ze hebben hier volgens mij het alleenrecht. Dus kan bij geen andere provider terecht.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing dan hoor ik dat graag.
 
e-nigma
Hoi,
Er even ervanuitgaand, dat je met alleenrecht bedoelt, dat ziggo de enige kabelexploitant is in jou regio;
Dan kan je altijd overwegen om over te stappen naar een adsl aanbieder, deze zijn over het algemeen landelijk dekkend.

Verder vwb de problemen,
vallen de internet en telefonie problemen altijd samen?
Als de modem echt offline raakt, dan is de kans groot dat de modem defect is.

Als je afzonderlijk problemen hebt, bijv. internet offline maar wel gewoon telefonie, dan is het mogelijk dat de router niet goed functioneert. Zoals je zelf al aangeeft, dat je de router meerdere keren per dag moet resetten.. De meegeleverde router is niet van topkwaliteit, dan kan je overwegen om een eigen router aan te schaffen.

telefonie problemen zijn een ander verhaal. Over het algemeen kan je daar zelf weinig aan doen, maar je zou eens kunnen proberen om een ander telefoontoestel te proberen.

succes
gr. e-nigma
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleenrecht Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie