obey-robots.txt
Forum: Algemeen
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

vraag over werking van het kaartje voor digitale tv « Ga naar bericht

QuotePuma schreef: Kaartje is per direct actief. Je dient echter wel binnen 7 dagen kenbaar te maken dat je een nieuwe kaart in gebruik hebt genomen. Je hebt drie opties: Online activeren (v...

: 2568
: 3
Auteur: wilmsf

Laatste bericht:
26-10-2009 00:29
Avatar van gebruiker
wilmsf
Geen nieuwe berichten

Ziggo Etthome Z2 niet sneller « Ga naar bericht

Ziggo is duur met internet. zonder meer waar. Ik weet dat er veel klachten zijn en dat niet iedereen de afgesproken snelheid haalt. Je kunt altijd overstappen naar ADSL via een telefoon verbi...

: 3801
: 4
Auteur: Quixote

Laatste bericht:
22-10-2009 20:52
Avatar van gebruiker
MaXMhZ
Geen nieuwe berichten

speedtest ziggo betrouwbaar ? « Ga naar bericht

De meest betrouwbare download snelheidstest is het downloaden van een groot bin bestand. Je leest je snelheid direct af. Wacht wel even totdat de snelheid zich stabiliseert. Op Test je snelh...

: 13424
: 2
Auteur: harryd

Laatste bericht:
21-10-2009 14:03
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

supertraag internet « Ga naar bericht

Een eerste dat ik zou proberen is een laptop rechtstreeks aan de router hangen bedraad, er zeker van zijn dat de medestudenten niet zitten te downloaden en dan eens een speedtest doen, op deze wijz...

: 3772
: 2
Auteur: pvliexs

Laatste bericht:
17-10-2009 15:30
Avatar van gebruiker
pebbles
Geen nieuwe berichten

Betaling via incasso of acceptgiro? « Ga naar bericht

Ik heb nu televisie Z1, als ik overstap naar alles in 1 plus, moet ik dan per auto incasso gaan betalen of kan dat nog steeds via acceptgiro?

: 1500
: 1
Auteur: timbo25

Laatste bericht:
12-10-2009 19:47
Avatar van gebruiker
timbo25
Geen nieuwe berichten

Nieuwsgroep issue « Ga naar bericht

ik heb het probleem reeds opgelost. uiteindelijk ben ik maar eens de modem en router gaan resetten, dit bleek de oplossing...... zeer vaag allemaal

: 2757
: 4
Auteur: romboud

Laatste bericht:
10-10-2009 09:42
Avatar van gebruiker
romboud
Geen nieuwe berichten

Interactive tv Ziggo Decode voor 99 euro « Ga naar bericht

Hier staat een test van de ontvanger/recorder http://www.hifi.nl/recensies/3661/Cis...order.html

: 4575
: 3
Auteur: flamke

Laatste bericht:
07-10-2009 23:38
Avatar van gebruiker
timbo25
Geen nieuwe berichten

mail wordt niet verstuurd « Ga naar bericht

Heb je zeker als SMTP server die van xs4all nog in je outlook staan. Als je nu bij ziggo zit werkt dat natuurlijk en moet je smtp.ziggo.nl van maken. Heb je thuis een andere provider moet thuis de ...

: 2650
: 2
Auteur: caroline

Laatste bericht:
06-10-2009 17:10
Avatar van gebruiker
Nietes
Geen nieuwe berichten

snelheid « Ga naar bericht

praat me niet over Cisco dat is een ellende meerdere keren gebeld kosten 14 euro 8 mails gestuurd geen enkele antwoord

: 1942
: 2
Auteur: Fons

Laatste bericht:
04-10-2009 11:04
Avatar van gebruiker
Timmie
Geen nieuwe berichten

Klacht « Ga naar bericht

Pieter heb je nog wel je terugzend bewijs van tpg. Anders moeten ze je gewoon een nieuwe toesturen .

: 2726
: 2

Laatste bericht:
02-10-2009 00:49
Avatar van gebruiker
future1000
Geen nieuwe berichten

Vraag: overstap naar ziggo, welke poorten geblokkeerd? « Ga naar bericht

Poort 25 is geblokkeerd. Maar je kunt je mail gewoon relayen via een andere poort. Voor de rest geen beperkingen. Ik zeg, gok wagen. Bij heel veel mensen gaat het gewoon goed.

: 7127
: 4
Auteur: gharkink

Laatste bericht:
30-09-2009 23:13
Avatar van gebruiker
Puma
Geen nieuwe berichten

Ziggo aanbieding Digitale ontvanger € 99,- « Ga naar bericht

In april/mei 2009 kregen mijn ouders een brief van Ziggo, omdat er een aantal zenders van de kabel zouden wegvallen. Ziggo had een aanbieding voor aanschaf van een digitale ontvanger met een smardc...

: 4978
: 1
Auteur: zwartwit

Laatste bericht:
30-09-2009 22:46
Avatar van gebruiker
zwartwit
Geen nieuwe berichten

bridge modus « Ga naar bericht

Jan, Dank je dat is precies het antwoord dat ik nodig heb!! Groet, Jeroen

: 5406
: 7
Auteur: jeroenb88

Laatste bericht:
28-09-2009 20:13
Avatar van gebruiker
jeroenb88
Geen nieuwe berichten

Modeminstellingen, newsgroepvraag en nog iets « Ga naar bericht

Da's nou jammer. Moet ik toch een ATA aanschaffen :( Mijn mailhost provider kan ook via poort 587. Ga ik hem via die poort laten lopen. Bedankt zover!!

: 4993
: 5
Auteur: akito

Laatste bericht:
21-09-2009 13:35
Avatar van gebruiker
akito
Geen nieuwe berichten

smartcard « Ga naar bericht

Ik had graag nog een derde smartcard . waar kan ik die krijgen en wat gaat het kosten. bij de winkel kost die 29.95€ klopt dat

: 2538
: 1
Auteur: SJAAK

Laatste bericht:
15-09-2009 19:51
Avatar van gebruiker
SJAAK
Geen nieuwe berichten

Uitval zenders « Ga naar bericht

Beste forum bezoekers Het probleem is op dit moment opgelost. Heb bij de instellingen, bij zenders zoeken netwerk-ID een nieuwe netwerkcode ingevoerd die ik op internet heb opgezocht op http:...

: 3046
: 2
Auteur: vriesf

Laatste bericht:
15-09-2009 13:49
Avatar van gebruiker
vriesf
Geen nieuwe berichten

Culemborg Storing Digitale TV « Ga naar bericht

Sinds ruim 'n week storen alle digitale kanalen. ( blokjes etc)

: 3766
: 1
Auteur: lordwookie

Laatste bericht:
13-09-2009 17:03
Avatar van gebruiker
lordwookie
Geen nieuwe berichten

OUTLOOK EXPRESS « Ga naar bericht

Als je email adres eindigt in @casema dan smtp.casema.nl invullen bij @home. mail.home.nl bij @ziggo en @quicknet.nl smtp.ziggo.nl

: 3252
: 2
Auteur: JOHANLEPPERS

Laatste bericht:
10-09-2009 13:39
Avatar van gebruiker
future1000
Geen nieuwe berichten

geen verbinding met de mailbox « Ga naar bericht

Ik heb zo iets ook gehad met overgang naar alles in 1 extra Geen tevreden antwoorden van Ziggo gehad en toen maar op deze site aan de linkerkant onderaan COAX de klacht gemeld. Hierna is het prie...

: 2322
: 3
Auteur: vriesf

Laatste bericht:
06-09-2009 22:42
Avatar van gebruiker
DutchWilly
Geen nieuwe berichtenEnquêtes  [Enquête]

Customer Service = Afspraken NAKOMEN « Ga naar bericht

Afspraak voor monteur gemaakt, komt monteur keurig om 8am, gaat na 1 bak koffie weer weg want heeft HD ontvanger niet bij en deelt mede dat er dezelfde dag voor 13.00 (dus binnen de gemaakte afspra...

: 1863
: 1

Laatste bericht:
06-09-2009 10:57
Avatar van gebruiker
nomorewaiting
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd