obey-robots.txt
Forum: Klacht over Ziggo
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Interactieve HD recorder « Ga naar bericht

Geldt voor alle forums. Niet alleen hier. Als je je vraag op pagina x van een niet gerelateerd draadje plaatst, kun je wel bedenken wat de kans is dat je een antwoord krijgt. 0,0 dus. Vraag/Prob...

: 6022
: 10
Auteur: PKolk

Laatste bericht:
06-11-2012 02:15
Avatar van gebruiker
MaXMhZ
Geen nieuwe berichtenEnquêtes  [Enquête]

COGAS gebied, live TV kijken op Android tablets en smartphones lukt niet. « Ga naar bericht

Ook in Cogas gebied werkt de Ziggo TV app nu! Wel even verwijderen en opnieuw installeren. Het extra uurtje vannacht (zomer -> wintertijd) maar eens mee gaan spelen.

: 5575
: 4
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
27-10-2012 22:17
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

Zeer slechte ontvangst Ned 3 en geen signaal telefoon « Ga naar bericht

Kijk even of het lampje op het modem van TEL contstant aan staat. Als dit het geval is zou het gewoon moeten werken. Als je het tenminste allemaal goed hebt aangesloten natuurlijk. Check ook of d...

: 2577
: 3
Auteur: IngridH

Laatste bericht:
27-10-2012 13:40
Avatar van gebruiker
Nicholas
Geen nieuwe berichten

Veronica. « Ga naar bericht

Quotekobus1960 schreef: Ik ga mee met de connectoren goed nakijken, met name de of de buitenmantel goed in de metalen stekkers zit. Ik heb ze ook allemaal met de hand aangezet, en dat was ook ...

: 9479
: 17
Auteur: henkru

Laatste bericht:
15-10-2012 19:29
Avatar van gebruiker
BMP
Gesloten onderwerp

lan en draadloos constante storing « Ga naar bericht

Mooi !, ook weer opgelost door Ziggo zelf. Topic hierbij gesloten. Dank voor de feedback, heel belangrijk op een forum. *clap*

: 6995
: 14
Auteur: pimkrook

Laatste bericht:
23-09-2012 18:27
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

slecht beeld en geluid « Ga naar bericht

Als je op https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...storingen/ kijkt kun je zien dat o.a. in jouw postcode gebied een storing is met de digitale ontvanger.

: 4110
: 2
Auteur: rdeknida

Laatste bericht:
27-07-2012 16:34
Avatar van gebruiker
barre61
Geen nieuwe berichten

HD TV valt steeds weg (1 sec. zwart beeld) « Ga naar bericht

en jij hebt ook nog geen oplossing gevonden ?

: 27728
: 9
Auteur: Guidooo

Laatste bericht:
18-07-2012 11:04
Avatar van gebruiker
Guidooo
Geen nieuwe berichten

interactieve tv « Ga naar bericht

Ik heb eerder mijn gevoel uitgesproken, vanaf nu kan ik beter even niks zeggen zolang ik niet alle feiten weet.........no offence naar wie dan ook, ik kan en wil me niet verlagen tot veroordelingen...

: 5573
: 9
Auteur: kim2310

Laatste bericht:
18-06-2012 19:50
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Storing Discovery HD « Ga naar bericht

[url]http://www.dtvmonitor.nl/index.php?action=fullnews&id=5347&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter [/url] Discovery heeft nieuwe naam gekregen

: 11999
: 13

Laatste bericht:
15-06-2012 22:39
Avatar van gebruiker
Monteur_kees
Geen nieuwe berichten

wifi stick aansluiten op 5100c decoder « Ga naar bericht

Even wat uitsluiten: Je gebruikt geen vreemde tekens in je wachtwoord (of hoofdletters, etc.) ? Heb je toevallig geen MAC filter in je router aanstaan ? Want dan krijgt ie ook geen verbinding. ...

: 4219
: 4
Auteur: pauly69

Laatste bericht:
03-06-2012 17:35
Avatar van gebruiker
Nicholas
Geen nieuwe berichten

storing nederland 2 « Ga naar bericht

Die antenne versterker zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Is dat ding geaard in de meterkast? Dat het alleen bij Nederland 2 is. Tja, heeft te maken met frequentieindeling en misschien stoort ...

: 5088
: 5
Auteur: zwemvogel

Laatste bericht:
03-06-2012 10:58
Avatar van gebruiker
Nicholas
Geen nieuwe berichten

geen internet en telefoon « Ga naar bericht

Ik neem aan dat er na bijna 2 maanden ondertussen wel iets verbeterd is of dat je bent overgestapt. In elk geval erg jammer dat je een topic opent om er vervolgens geen feedback meer aan te geven....

: 2512
: 2
Auteur: Tidal

Laatste bericht:
02-06-2012 18:59
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Traag!! « Ga naar bericht

Ik heb het op tweakers gelezen maar weet het ook niet zeker. Laatste keer stond daar info over de ubee, dat was toen ook correct. Maar misschien kan Piotje wat uitsluitsel geven hierover.

: 3892
: 7

Laatste bericht:
01-06-2012 22:28
Avatar van gebruiker
Nicholas
Geen nieuwe berichten

Interactieve HD recorder voor € 199 ipv € 99 « Ga naar bericht

Ik ben ook bezig met Ziggo heb ook een alles in een pakket en heb recht op interactieve tv,maar geen interactie speler nu mag ik als jaren al klant te zijn van Ziggo dus bestaand abonnee zo'n spele...

: 12739
: 10
Auteur: AndyB

Laatste bericht:
22-05-2012 12:19
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

Kapotte modem en slechte behandeling « Ga naar bericht

Dat ga ik ook doen, ik hoop dat daar wat uit gaat komen.
(Pagina: 1 2)

: 14140
: 30
Auteur: timk

Laatste bericht:
22-05-2012 12:13
Avatar van gebruiker
Geen nieuwe berichtenEnquêtes  [Enquête]

onstabiele internet verbinding en telefoon « Ga naar bericht

Quotekobus1960 schreef: oke, dus rond de 100 haal je nu wel gemiddeld. Dat is toch acceptabel, ADSL ben je altijd 25 % kwijt. Nee ik haal rond de 60-80 gemiddeld. Alleen overdag haal ik 100+ ...

: 10276
: 7
Auteur: gijs007

Laatste bericht:
22-05-2012 11:15
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

Slechte behandeling nieuwe klant « Ga naar bericht

Je kunt ook een 3G dongle afnemen bij Ziggo voor een maand om die tijd te kunnen overbruggen. Per maand opzegbaar en redelijk snel leverbaar. ADSL levertijd is tussen 3-5 weken. Daar schiet je ...

: 2808
: 4
Auteur: stefenstees

Laatste bericht:
22-05-2012 10:45
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

Ziggo lost ons probleem niet op « Ga naar bericht

QuoteNicholas schreef: Quotefel1963 schreef:Maar ik wil helemaal niet overstappen....! Nou, dat bewijst in ieder geval wel dat u over doorzettingsvermogen beschikt ;) Zeker gezien het feit w...

: 4607
: 4
Auteur: fel1963

Laatste bericht:
22-05-2012 10:32
Avatar van gebruiker
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

traag internet ziggo « Ga naar bericht

Heeeej.... dit is apart. Misschien heeft Ziggo toch iets verandert. Zoals jullie weten zijn die Cisco modems bang van een 100mbit aansluiting. Momenteel heb ik even de gigabit niet er op zitten. ...
Bestanden bijgevoegd

: 13848
: 20
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
22-05-2012 10:29
Avatar van gebruiker
Geen nieuwe berichten

zer slechte behandeling en na 5 maanden nog geen afhandeling van probleem verrotte grondkabel « Ga naar bericht

Hallo, Bedankt voor de tip. Ik zal er werk van maken.

: 2250
: 3
Auteur: Drenth

Laatste bericht:
22-05-2012 10:13
Avatar van gebruiker
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd