obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Forum bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Ziggo
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

17 Dagen geen internet, televisie en telefoon want Ziggo is druk « Ga naar bericht

Geachte 11844463, Onze excuses dat onze dienstverlening niet is zoals je van ons verwacht. Je hebt inmiddels PB ontvangen. We gaan kijken wat we nog voor je kunnen doen. Met vriendelijke g...

: 3970
: 4
Auteur: 11844463

Laatste bericht:
21-09-2011 14:05
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Julius
Geen nieuwe berichten

Rob 384, nog geen monteur. « Ga naar bericht

@ rob384, Als je middels PB je klantnummer stuurt kijk ik wat we voor je kunnen betekenen.

: 1845
: 6
Auteur: kobus1960

Laatste bericht:
20-09-2011 21:49
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Jelle
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

hoezo 30mbit verbinding « Ga naar bericht

Ik denk dat je een beste snelheid hebt, niet te veel rommelen, wordt het weer minder van. Sleuren maar van die nieuwsgroepen.
(Pagina: 1 2)
Bestanden bijgevoegd

: 7020
: 22
Auteur: Kittencandy

Laatste bericht:
16-09-2011 23:09
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Service+ voor klachten onbereikbaar! « Ga naar bericht

Quotesabientje schreef: Ziggo bied een extra service aan, genaamd service+. Deze service is alleen over een duur telefoonnummer te bereiken. We hadden een afspraak gemaakt (€€), wat van hu...

: 3203
: 4
Auteur: sabientje

Laatste bericht:
16-09-2011 13:17
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Jelle
Geen nieuwe berichten

Internet op halve snelheid - geen respons op klachten « Ga naar bericht

@undertaker. Dank voor je reactie. Je kan het hoog van de toren blazen noemen of gewoon doen wat je hebt beloofd. Ik geloof in het laatste. Als je zegt dat de snelheid wordt verhoogd moet je da...

: 3579
: 4
Auteur: Maarten71

Laatste bericht:
15-09-2011 17:40
Avatar van gebruiker
Maarten71
Geen nieuwe berichten

Verkeerde aansluiting afgesloten. « Ga naar bericht

Oei, humor in een topic...........:D:D:D:D:D:D:D

: 2807
: 8
Auteur: wing

Laatste bericht:
06-09-2011 17:13
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Snelheidsproblemen met Ziggo internetverbinding (mogelijk hardware-gerelateerd) « Ga naar bericht

Mooi om te horen! hopen dat je zo lekker kan blijven internetten :)
(Pagina: 1 2)
Bestanden bijgevoegd

: 17568
: 32
Auteur: Amarinth

Laatste bericht:
24-08-2011 11:42
Avatar van gebruiker
Undertaker
Geen nieuwe berichten

Monteur komt ook hier niet opdagen - nu groot PROBLEEM « Ga naar bericht

Dank voor je feedback, Jelle leest mee als het goed is.

: 7514
: 12
Auteur: Buddym

Laatste bericht:
23-08-2011 15:10
Avatar van gebruiker
kobus1960
Gesloten onderwerp

geen tv meer digitaal en analoog « Ga naar bericht

Mooi dat het werkt, ik zal hierbij het slotje erop zetten.

: 3569
: 4
Auteur: rob384

Laatste bericht:
15-08-2011 11:47
Avatar van gebruiker
Undertaker
Geen nieuwe berichten

Nieuwe modem Ubee « Ga naar bericht

Quotekobus1960 schreef: Met je oude modem had je een router, dat kan niet anders. Niets aan doen, gewoon die router weer aansluiten en alles werkt weer als vanouds. Hoop wel voor je dat deze r...

: 6072
: 6
Auteur: Jmbouma

Laatste bericht:
14-08-2011 15:31
Avatar van gebruiker
Jmbouma
Geen nieuwe berichten

Contact met ziggo lukt niet WAARDELOOS « Ga naar bericht

QuoteMaXMhZ schreef: Je moet dus al wel een Cogas kabel abonnement hebben. Ik zou dat als eerste voor elkaar maken. Je hebt dan ontvangst van analoge TV van Cogas. Het is vrijwel onmogelijk heb ...

: 10362
: 18
Auteur: marina63

Laatste bericht:
12-08-2011 17:33
Avatar van gebruiker
marina63
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Ben ik nu wel of geen klant? « Ga naar bericht

Dat is idd jammer, ik krijg de indruk dat de HD op het moment bevolkt wordt door een callcenter of iets. Dat is wel eens anders geweest. Kan zijn dat iemand van Webcare hier mee leest en nog wat...
Bestanden bijgevoegd

: 2107
: 6
Auteur: ahuntjens

Laatste bericht:
12-08-2011 11:46
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

De turkjes « Ga naar bericht

Het is al even bekend, Ziggo is de boel aan het aanpassen om vanaf 1 September meer HD zenders aan te bieden. Gewoon even de zenders af en toe opnieuw installeren en klaar weer. Of je moet het ni...

: 2012
: 2
Auteur: menno47

Laatste bericht:
09-08-2011 16:08
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

wel tv, geen internet en geen telefoon « Ga naar bericht

Ook weer opgelost, dank voor de feedback!

: 3069
: 5
Auteur: tvaassen

Laatste bericht:
07-08-2011 20:35
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

schande..ze leveren gewoon niet « Ga naar bericht

QuoteZippo schreef: Gewoon een humoristisch sarcastisch stukje. Ik hou daar wel van. Ik heb die webstite wel eens gezien, heet dacht ik de roeptoeter. Kan echter zo gauw geen url vinden. Ok o...

: 3733
: 9
Auteur: denw

Laatste bericht:
06-08-2011 18:32
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

alles-in-1 pakket niet geleverd « Ga naar bericht

QuoteAjphooll schreef: Ik heb een brief ontvangen van Ziggo die ga ik erbij zoeken. Vind het jammer dat nieuwe klanten gelijk een slecht gevoel krijgen van Ziggo. Grt, Goedemorgen, ...

: 2519
: 4
Auteur: Ajphooll

Laatste bericht:
05-08-2011 11:17
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Simone
Geen nieuwe berichten

Kan voorlopig geen klant worden « Ga naar bericht

Ligt niet aan jouw leeftijd Kobus,ik ben een decennium jonger en vind het vaak ook te belachelijk voor woorden......

: 2800
: 3
Auteur: PietjePu

Laatste bericht:
03-08-2011 16:22
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Klantenservice een lachertje « Ga naar bericht

Beste Alex, Bedankt voor het zo snel contact opnemen. Ik heb een privé bericht naar je gestuurd. Met vriendelijke groet, Kevin

: 2905
: 6
Auteur: kevboy09

Laatste bericht:
02-08-2011 11:59
Avatar van gebruiker
kevboy09
Geen nieuwe berichten

mail / outlook 2010 « Ga naar bericht

Als outlook een popup geeft dat er mail is, ligt het probleem in outlook en niet bij Ziggo. Instellingen toch nog eens nalopen. Ik gebruik al jaren Gmail, dus niet heel goed op de hoogte met Outl...

: 3408
: 4
Auteur: levalica

Laatste bericht:
01-08-2011 23:03
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Schoonmoeder overleden, diensten opgezegd. Toch reclame op naam! « Ga naar bericht

Gecondoleerd Zippo, en ja zoals MrSenseo al zegt gebeurd dit helaas veel vaker door de geautomatiseerde systemen..

: 2089
: 3
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
22-07-2011 14:15
Avatar van gebruiker
Undertaker
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd