Forum: Instellingen software
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
Onderwerp | / | Laatste bericht | |
e-mail « Ga naar bericht nou het raadsel is opgelost, ik heb een account aangemaakt binnen ziggo, om mijn facturen te kunnen bekijken (wat overigens nog niet gelukt is), hierbij heb ik mijn huidige e-mailadres opgegeven, w... |
: 5212
: 5
|
Auteur: ja Laatste bericht:
25-09-2008 13:17
ja25-09-2008 13:17 |
|
Homepage niet te onderhouden bij ZIGGO « Ga naar bericht Eerder klant bij Multikabel en na de overgang naar ZIGGO weet ik niet meer hoe ik mijn homepage kan onderhouden. Ik mailde ZIGGO dat ik drie dingen nodig heb: gebruikersnaam, password en webadres w... |
: 6047
: 1
|
Auteur: Ron Beumer Laatste bericht:
24-09-2008 22:39
Ron Beumer24-09-2008 22:39 |
|
pop3 « Ga naar bericht Ik neem aan dat je het klachten formulier van coax.nl bedoelt die hier links in de kantlijn staat. In dat geval krijg je vanzelf bericht. |
: 10985
: 9
|
Auteur: CD Laatste bericht:
24-09-2008 22:29
Zippo24-09-2008 22:29 |
|
Web pagina's « Ga naar bericht Ik heb de DNS servers van OpenDNS rechstreeks op mijn pc aan mijn nic gekoppeld en ik heb tot nu toe geen haperende webpagina's meer. |
: 2441
: 4
|
Auteur: MarcelloDH Laatste bericht:
24-09-2008 22:03
MarcelloDH24-09-2008 22:03 |
|
foutmelding 0x800CCC69 « Ga naar bericht Hi marianne, al geprobeert om het Image filter uit te schakelen in Spamiilator? rechts klik in taskbar op Spamihilator, Settings, dan: |
: 11036
: 6
|
Auteur: marianne Laatste bericht:
20-09-2008 03:35
MaXMhZ20-09-2008 03:35 |
|
e-mail « Ga naar bericht ok, vriendelijk bedankt |
: 2864
: 7
|
Auteur: CD Laatste bericht:
14-09-2008 10:22
CD14-09-2008 10:22 |
|
Hoe stel ik outlook in.... « Ga naar bericht Bedankt, ik zal het eens proberen morgen! |
: 5847
: 5
|
Auteur: eefje667 Laatste bericht:
13-09-2008 19:14
eefje66713-09-2008 19:14 |
|
POP3 « Ga naar bericht I.v.m onze storing hebben wij bericht van Ziggo gekregen dat het aan hun ligt en dat wij vooral geen veranderingen in het bestand moeten aanbrengen, zoals wachtwoord veranderen etc. Bedankt Zip... |
: 2827
: 1
|
Auteur: CD Laatste bericht:
10-09-2008 12:39
CD10-09-2008 12:39 |
|
openDNS servers gebruiken « Ga naar bericht Je kunt de openDNS servers gebruiken om te voorkomen dat Ziggo telkens een DNS error geeft op normale Nederlandse sites zoals security, tweakers, ziggo.gebruikers.eu, geenstijl, nu en vele andere.... |
: 9239
: 1
|
Auteur: Wout Laatste bericht:
23-07-2008 02:10
Wout23-07-2008 02:10 |
|
usenet probleem « Ga naar bericht Tevens, Alles in 1 Extra @ 16000 kost Euro 64,95, en mijn internet Z3 + telefoon kost 47,95 per maand (vast). Telefoon kost 9,95 per maand en ik heb 9,95 korting per maand. Daarbovenop komt de kost... |
: 3935
: 4
|
Auteur: retanik Laatste bericht:
06-07-2008 21:50
almodovaris06-07-2008 21:50 |
|
berichten niet meer in mijn postvak in « Ga naar bericht Thanx Bas.:) |
: 3526
: 2
|
Auteur: Zippo Laatste bericht:
28-06-2008 11:51
Trudy28-06-2008 11:51 |
|
In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer ! « Ga naar bericht Ja .... het idd DolDwaas !!! :o:p:(:| Ik heb ontdekt, dat ik mijn facturen online ook niet meer kan inzien ! :| De helpdesk heeft mij toegezegd de inloggegevens per brief naar mij op te sturen, ... (Pagina: 1 2) |
: 17795
: 26
|
Auteur: Tuan Batikat Laatste bericht:
28-06-2008 10:25
Tuan Batikat28-06-2008 10:25 |
Spring naar forum:
- Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek | - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek. |
- Gesloten onderwerp. | - Sticky onderwerp. |
- Actief Onderwerp | - Enquêtes |
- Bestanden bijgevoegd | - Afbeelding bijgevoegd |