Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ik moet betalen voor het falen van Ziggo
BMP

Quote

kobus1960 schreef:
Ik ga m'n onderschrift maar aanpassen, durf het niet meer aan. Pfft


GrinGrinGrinGrinGrin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Hou op ik heb al pijn in me buik van het lachen..........en nee,komt niet van de koffie,ik zal jullie ff voor zijn.....Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP

Quote

ik zal jullie ff voor zijn....
sjips te laat Angry
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Zo dan, klaar ermee. Cool

Edit; weer aangepast Pfft
Gewijzigd door kobus1960 op 12-01-2011 00:51
 
MisterSenseo
Ik heb er geen patent op goffer!
Ik vind "klikkderdklik" veel leuker......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Nou nu maar weer ontopic hoor,... tssssssssss Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Ziggo-WebCare_Alex
Hallo Bas,

Er vervelend allemaal wat er bij jou is voorgevallen. Daarom zouden wij je ook graag willen helpen. Kan je daarom je klantgegevens via een privé bericht naar ons toe willen sturen.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
Gewijzigd door Ziggo-WebCare_Alex op 12-01-2011 10:56
Ziggo WebCare
 
bas
Ik heb ondertussen antwoord van Ziggo gehad.
Nu maar afwachten op het verdere verloop.
Ik ben nog steeds ontevreden over de service en dienstverlening van Ziggo. Dit had veel beter opgelost moeten worden tijdens mijn call naar de servicedesk.

Het originele bericht


Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor u email.

U heeft de bestelling via de web gedaan daarin word duidelijk aangegeven dat u een voorkeur's datum aangeeft. U krijgt een bevestiging per mail dat de order is ontvangen maar u heeft geen bevestiging van de voorkeur's datum gehad. Om u bestelling dan zo snel mogelijk door te laten gaan word en dan een eerst mogelijk datum gekozen. Dat deze datum u niet schikt is erg vervelend. dat u dan besluit om het zelf te installeren is een vrije keuze . Wij hebben de order opnieuw aangemeld en de kosten voor verzenden geannuleerd.
 
bas
Toch weer een kleine aanvulling op mijn mail hierboven.
Vandaag kreeg ik een nieuwe bevestigingsbrief van Ziggo, met, je raadt het al: "de nieuwe kosten inclusief de verzendkosten".
Ik moet dus toch weer gaan bellen met de servicedesk.

Ik wens dat er andere kabelaanbieders in mijn regio komen die wel correcte service kunnen verlenen.
 
Ziggo-WebCare_Alex
Hoi Bas,

Als u uw klantgegevens stuurt via een privé bericht dan kunnen wij u wellicht helpen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik moet betalen voor het falen van Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie