Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Ik moet betalen voor het falen van Ziggo
|
|
BMP |
Geplaatst op 11-01-2011 22:28
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Quote kobus1960 schreef: Ik ga m'n onderschrift maar aanpassen, durf het niet meer aan. You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 11-01-2011 22:28
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Hou op ik heb al pijn in me buik van het lachen..........en nee,komt niet van de koffie,ik zal jullie ff voor zijn.....
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
BMP |
Geplaatst op 11-01-2011 22:30
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Quote ik zal jullie ff voor zijn.... You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 11-01-2011 22:36
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Zo dan, klaar ermee. Edit; weer aangepast Gewijzigd door kobus1960 op 12-01-2011 00:51 |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 11-01-2011 22:43
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik heb er geen patent op goffer! Ik vind "klikkderdklik" veel leuker...... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
BMP |
Geplaatst op 11-01-2011 23:12
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Nou nu maar weer ontopic hoor,... tssssssssss
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 12-01-2011 10:55
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Hallo Bas, Er vervelend allemaal wat er bij jou is voorgevallen. Daarom zouden wij je ook graag willen helpen. Kan je daarom je klantgegevens via een privé bericht naar ons toe willen sturen. Alvast bedankt, Ziggo webteam Alex Gewijzigd door Ziggo-WebCare_Alex op 12-01-2011 10:56 Ziggo WebCare
|
|
|
bas |
Geplaatst op 13-01-2011 19:03
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 11-01-2011 |
Ik heb ondertussen antwoord van Ziggo gehad. Nu maar afwachten op het verdere verloop. Ik ben nog steeds ontevreden over de service en dienstverlening van Ziggo. Dit had veel beter opgelost moeten worden tijdens mijn call naar de servicedesk. Het originele bericht Geachte heer/mevrouw , Bedankt voor u email. U heeft de bestelling via de web gedaan daarin word duidelijk aangegeven dat u een voorkeur's datum aangeeft. U krijgt een bevestiging per mail dat de order is ontvangen maar u heeft geen bevestiging van de voorkeur's datum gehad. Om u bestelling dan zo snel mogelijk door te laten gaan word en dan een eerst mogelijk datum gekozen. Dat deze datum u niet schikt is erg vervelend. dat u dan besluit om het zelf te installeren is een vrije keuze . Wij hebben de order opnieuw aangemeld en de kosten voor verzenden geannuleerd. |
|
|
bas |
Geplaatst op 14-01-2011 17:59
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 11-01-2011 |
Toch weer een kleine aanvulling op mijn mail hierboven. Vandaag kreeg ik een nieuwe bevestigingsbrief van Ziggo, met, je raadt het al: "de nieuwe kosten inclusief de verzendkosten". Ik moet dus toch weer gaan bellen met de servicedesk. Ik wens dat er andere kabelaanbieders in mijn regio komen die wel correcte service kunnen verlenen. |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 14-01-2011 18:01
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Hoi Bas, Als u uw klantgegevens stuurt via een privé bericht dan kunnen wij u wellicht helpen. Met vriendelijke groet, Ziggo WebCare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik moet betalen voor het falen van Ziggo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie