Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
Pagina 2 van 2: 12
|
SSH problemen op hoge poorten bij Ziggo.
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 03-02-2012 16:10
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Inbound ga ik niet open zetten, ik draai geen SSH server, dat moet in geen enkel geval hoeven. Maar het was wel een gouden tip om te kijken of pings geblokkeerd werden, dat is inderdaad het geval! Ik heb nu de SPI Firewall protection uitgekiept in de Cisco. Krijg nu wel ping reply's dus nu zal het probleem wel over zijn. THANKS! Is die trouwens nog ergens handig voor die SPI of niet? Greetings, Black Tiger
|
|
|
Zippo |
Geplaatst op 03-02-2012 20:42
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Zolang je nog een software firewall draait maakt naar mijn mening die spi niet zoveel uit. Laat even weten of de ssh verbinding niet meer wegvalt. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 03-02-2012 22:51
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Helaas. Ik had echt gedacht dat het dit zou zijn. Maar het probleem doet zich nog steeds voor. Wel vaag trouwens dat ICMP verkeer dicht zat, ik had daar nog speciaal naar gekeken maar omdat er geen instelling in het modem voor te vinden was ging ik er van ut dat het dus standaard open zou staan. Niet dus. Anyway, ben blij dat dit icmp verkeer tenminste weer werkt, maar het heeft niet mogen baten. Zo gauw die SSH een tijdje niet op focus staat (dus ander venster open bijv. browser) is het feest na een aantal minuten voorbij. Dus binnenkort maar eens met de laptop testen. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SSH problemen op hoge poorten bij Ziggo.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie