Onderwerp bekijken
Niet te stoppen procces retournering oud modem.
|
|||||||
Ziggos |
Geplaatst op 14-03-2019 12:58
|
||||||
![]() Activiteit ![]()
Lid sinds: 12-03-2019 |
Bericht verwijderd.
Gewijzigd door Ziggos op 14-03-2019 20:45 |
||||||
|
|||||||
MisterSenseo |
Geplaatst op 14-03-2019 18:01
|
||||||
![]() Beheerder ![]() » Koffiehuis MisterSenseo » Postcode 2531XC
Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote Ziggos schreef: Ik heb deze mails in de vlucht gelezen en is het mij dan ook niet opgevallen. Alleen nu blijven jullie maar mail sturen en ik maar bellen. Het kan zelfs nog zover komen dat zijeen boete moeten betalen. Deze wordt dan achteraf wel weer gecrediteerd. Wat een gedoe om een oud modem. Kunnen jullie dat proces nu helemaal niet stop zetten. Of worden er zo weer 2 klanten verspeelt bij Ziggo door dit soort fouten ? ![]() Op de eerste plaats zijn wij een onafhankelijk forum voor en door Ziggo gebruikers, dus bovenstaande tekst is niet van toepassing. Vervolgens staat duidelijk in alle voorwaarden dat het modem in bruikleen gegeven wordt en dus geen eigendom van de abonnee wordt. Op het moment dat u dit modem weggooit is dat uw verantwoording. Als er een verandering in apparatuur plaatsvindt is het gebruikelijk dat de oude apparatuur terug gestuurd wordt. Normaal stuurt Ziggo dan een retourdoos met adresgegevens, het komt ook voor dat men de oude apparatuur in de doos van de nieuwe apparatuur terugstuurt, het retouradres is op meerdere plekken maar zeker ook op de website van Ziggo terug te vinden. Ik ben dus erg bang dat de vergoeding ( boete ) die Ziggo kan opleggen geheel terecht is en u dus niet kunt spreken van een misverstand, helaas het staat duidelijk beschreven in de voorwaarden, die u geacht bent te kennen. Succes, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
||||||
|
|||||||
Nietes |
Geplaatst op 15-03-2019 22:45
|
||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 30-07-2009 |
Geen idee of ik hier wel op mag antwoorden ( doe het toch ![]() Ik heb met het retour sturen ( 2 keer ) geen goede ervaringen gehad, kreeg na het retourneren van allebei de keren ook mailtjes of de apparatuur terug wilde sturen en er anders voor moest betalen. Heb contact via FB gehad met ziggo, de retour bewijzen met barcode gegeven en toen konden ze de apparatuur wel vinden Stja
![]() |
||||||
|
|||||||
MisterSenseo |
Geplaatst op 15-03-2019 22:48
|
||||||
![]() Beheerder ![]() » Koffiehuis MisterSenseo » Postcode 2531XC
Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote Nietes schreef: Geen idee of ik hier wel op mag antwoorden ( doe het toch ![]() Ik heb met het retour sturen ( 2 keer ) geen goede ervaringen gehad, kreeg na het retourneren van allebei de keren ook mailtjes of de apparatuur terug wilde sturen en er anders voor moest betalen. Heb contact via FB gehad met ziggo, de retour bewijzen met barcode gegeven en toen konden ze de apparatuur wel vinden Waarom zou jij er niet op mogen reageren ?!?!?!?!? Hahahaha, dit forum is geen dictatuur hoor ....... ![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
||||||
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet te stoppen procces retournering oud modem.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Cisco TOD rule inregelen lukt niet | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 10-11-2019 |
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw | Algemeen | : 3 | 25-10-2019 |
Bin-file van compal-modem wijzigen | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 25-12-2018 |
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 3 | 19-12-2018 |
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen | Siemens Gigaset | : 19 | 27-08-2018 |