obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Monteur komt gewoon niet opdagen
loepie
Ik weet niet goed waar te beginnen over mijn ontevredenheid! Door jullie fout is een afspraak misgelopen voor het installeren van ons pakket, terwijl ik daar wel een bevestiging van had gekregen. Dus als dank van jullie kant mag ik dan een paar uur in de wacht hangen en van de ene afdeling naar de andere afdeling doorgeschakeld worden. Waarbij alle collega's elkaar afvallen door elkaars afspraken te niet te doen waardoor ik nog niet verder kom.

Toen ik uiteindelijk zoiets had van "laat ook allemaal maar ik ga wel naar de concurrent" werd ik doorgeschakeld en jawel weer in de wacht gezet bij jullie afdeling "behoud van klanten" ... jullie laatste strohalm en zoals er gezegd werd "de afdeling met de meeste macht". Daar kreeg ik een vriendelijke jongeman aan de lijn die toegaf dat het allemaal niet zo netjes was verlopen en hij zou het oplossen. Omdat ik internet voor mijn werk nodig had en niet nog langer kon wachten en omdat het JULLIE fout was zou hij regelen dat uiterlijk vandaag Maandag 14 sept internet zou krijgen.

En jawel ik werd gebeld met de bevestiging dat er een monteur zou komen. Nu is de monteur ook netjes geweest en heeft alles aangesloten... echter INTERNET WERKT NIET!!!! want het contract gaat pas 17 sept in... Nu breekt toch echt mijn klomp... ik krijg het gevoel dat jullie me gewoon aan het lijntje hebben gehouden zo van "als het apparaat er maar is gaat ze toch niet meer weg". Buiten alle frustratie van eeuwig in de wacht hangen en medewerkers die elkaar tegenspreken en je dan maar weer doorschakelen is dit echt de druppel! Ik vind het schandalig dat jullie zo met je klanten omgaan... is dit nu service gericht? Als het nu mijn fout was... maar jullie verzaken en zeggen doodleuk dat jullie er verder niets aan kunnen doen en dat jullie dat dan misschien niet goed hebben uitgelegd. Waarschijnlijk doen jullie hier niets mee maar ik heb geen zin nog eens een hele dag bij jullie in de wacht te hangen en alleen maar bozer te worden.

Buiten dat alles wordt ik gewoon niet terug gebeld!
Gewijzigd door loepie op 16-09-2009 13:45
 
Puma
Ik snap even niet waarom je "jullie" gebruikt. Dit forum is een onafhankelijke, 100% los van Ziggo, forum, opgezet en onderhouden door vrijwilligers.

 
loepie
ja sorry je hebt gelijk, ik heb mijn brief gekopieerd welke ik aan ziggo stuurde... ik was toen nog zo gefrustreerd dat ik het niet heb aangepast Blush mijn excusses
 
Gigabyte
@loepie

Je kunt het nu nog aanpassen hoor !
Graag zelfs. Wink
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
bakbba
Ook bij mij geen monteur komen opdagen, tot 2x aan toe. Op 14/9 tussen 8 en 13 uur geen monteur , 14.30 gesproken met "klantenservice" Ziggo maar zij konden alleen vertellen dat we wel in het systeem stonden voor de afspraak maar dat ze niet wisten of er nu nog iemand kwam en waarom monteur niet is geweest. Er kon woe 16/9 iemand komen tussen 8-13 uur, maar dan konden wij niet vanwege notarisbezoek. Ik was die week nog op 2 dagen vrij dus aangeboden om monteur dan op deze dagen te laten komen, maar zo klantvriendelijk is het niet want de eerst volgende mogelijkheid zou dan worden 23/9 tussen 12 - 18 uur. Ik kon hoog of laag springen maar geen enkele medewerking vanuit klantenservice om iets anders te kunnen betekenen in dit soort situatie's.
Ik zou worden teruggebeld om te laten weten wat er aan de hand is geweest.
Ik heb een klachtenbrief gezonden via de post en via de website (niet thuis, want er was nog niets geinstalleerd.)maar tot op heden, 25092009, nog niets vernomen van ZIGGO
In de dagen erna nog 2 gebeld met 0900 1884 om de afspraak te checken voor 23/9 en "alles was on orde hoor meneer , er komt tussen 12 - 18 een monteur op 23 9" Alles wat er is geweest die dag, GEEN MONTEUR VAN ZIGGO !!!!
18.30 weer gebeld 0900 1884 en men vond het maar vreemd maar waarschijnlijk zou hij nog wel komen binnen het uur , ze zouden even een mailtje zenden naar monteur zodat hij dit gelijk kon lezen. U snapt het al, een uur later heb ik weer gebeld.......maar helaas "wij kunnen u niet verder helpen maar de monteur zal vandaag niet meer komen" Uiteindelijk werd mij gezegd dat een senior-installatieservice (mevrouw Vermunt) mij terug zou bellen.
Tot op heden nog niet gebeurd !
24 09 gebeld met 0900 1884 om uitleg te vragen en te vragen naar mevrouw Vermunt. " meneer, we kunnen een nieuwe afspraak voor u maken en een klacht indienen maar meer helaas niet, we kunnen u nergens naar toe doorverbinden"
Ik heb enkele data voor de week erna aangegeven dat ik eventueel zou kunnen (3 dagen op 28 of 29/9 of 2/10,) "nee meneer de eerstvolgende mogelijkheid is 8 oktober as. "
Verder heb ik wederom een klachtenbrief op 24092009 via website verzonden en nog niets op gehoord.
Bellen doe ik nu via mobiel, 3 vrije dagen moeten opnemen iz monteurbezoeken geen internet thuis.......deze kosten ga ik verhalen bij ZIGGO
Wat mij het meeste stoort is dat er geen enkele moeite wordt gedaan door ZIGGO om contact met mij op te nemen om uitleg te geven wat er aan de hand is, ZIGGO niet bereid is om monteur te leveren op dagen die ik aangeef (tegemoetkoming naar de klant toe omdat 1e EN 2e afspraak niet komt op dagen, het feit dat je dus niet verder komt dan 0900 1884 en verder dus geen andere mensen te spreken krijgt !
Wat zijn de ervaringen van anderen hiermee en hoe los je dit nu op ?
Ik ga elke dag bellen met ZIGGO om zeker te weten dat de monteur gaat komen op 8/10
 
thamarberber
@Bakbba: Ik heb precíes hetzelfde verhaal, alleen een half jaar later!
Ik had voor gister, tussen 8 uur 's morgen en 13 uur 's middags een afspraak gemaakt met Ziggo om een monteur mijn, een week eerder aangekomen, 3-In-1 pakket aan te laten leggen. Extra vroeg op, wachtend tot 13 uur. Niemand komt opdagen. Om half 2 bel ik maar eens de Helpdesk (Het dure nummer; telefoon moet immers nog aangesloten. Dus gratis bellen kan nog niet). Of ik nog een uurtje geduld heb; het loopt wel eens uit. Na ongeveer uur weer gebeld. Telefonist moest overleggen. 5 Minuten later: Melding op zijn computerscherm was nu: In behandeling. Dus of ik nog een half uur geduld had, want monteur moest nu binnen half uur komen. Na anderhalf uur nóg niemand. Inmiddels was het bijna 17 uur. Telefonist zou hier een notitie van maken. En ik kon een nieuwe afspraak maken. Niet voor de volgende dag. Nee, er moet mínstens 3 werkdagen tussen zitten, voor de planning.
 
Undertaker
Het is idd te betreuren dat u op deze manier te woord bent gestaan, en dat dit feit jammer genoeg niet op zichzelf staat!
Er zijn ook vele goeie aflopen van afspraken betreffend A I E Pakketten.

mag ik U vriendelijk verzoeken het verloop van deze kwestie ook te melden op dit forum ( wanneer dat zich voordoet, dit als moment van lering en verbetering ) zodat misschien dit in de toekomst voorkomen kan worden ?
Gewijzigd door Undertaker op 11-03-2010 08:14
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur komt gewoon niet opdagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie