obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo, komt naar u toe deze zomer!!! "ik weet het niet meer :P
yosy
[justify]Binnenkort komt onze monteur bij u langs, prijkt er in witte letters op de achterkant van een blauwe folder die bij de installatie brief zat. Een duidelijke afspraak voor iemand die als eens van de eerste gebruik maakte van de diensten van toe nog @Home. Een concrete datum, een redelijk concrete tijd en voor mij belangrijk, een duidelijke toevoeging waarvan ik dacht dat ik op aan kon; "Wat als ik niet thuis ben op de afspraak datum?"........................, dan kunt u eventueel de installatie zelf uitvoeren. De materialen worden bij de buren afgegeven. Komt u er dan niet uit? Kijk dan op www.ziggo.nl/klanten..............."

Ruime ervaring met het internet van Ziggo, al meerdere keren een installatie pakket bij verschillende mensen geïnstalleerd; "ik neem het risico." De installateur zou langs komen tussen 12.00 uur en 18.00 uur. Ik dacht; "het pakket wordt toch afgeleverd bij de buren." "wat kan er fout gaan?". Nou een hele boel dus. Ik was om 12.30 uur weer thuis en natuurlijk was in dat éne half uurtje juist de installateur van Ziggo langs geweest. Geen probleem, het pakket zou immers bij de buren afgeleverd worden. Een kladje van Ziggo was het enigste wat de installateur had achter gelaten;...................."Helaas was u niet thuis"................... "Wij maken graag een nieuwe afspraak met u. Neemt u hiervoor binnen 3 werkdagen contact op met, ja u raad het al, Ziggo!!!!!"

0900-1884; "Ja, soms is het zo dat een installateur het pakket niet bij de buren af geeft, dat kan hij naar eigen inzicht doen." "Ja maar waarom wordt het dan zo uitdrukkelijk gemeld in de bijgevoegde folder?" "Ja geen idee, soms wordt het ook niet gedaan en ik kan nu niets voor u doen, alleen een nieuwe afspraak maken." "verbind me maar door met iemand die wat meer zeggenschap heeft over wat er tijdens de installaties gebeurt, kan ik uw leidinggevende aan de telefoon krijgen?." "Een ogenblik geduld alstublieft"........................

............ "Afdeling planning, waar kan ik u mee van dienst zijn" klinkt er vriendelijk vanaf de andere kant van de lijn. Ik leg het hele probleem uit en geef aan dat ik in mijn recht sta als ik verwijs naar hun bijlage." "Oke, ik zal proberen of ik kan achterhalen of de monteur het pakket alsnog bij u af kan leveren, heeft u een moment?" tuut, tuut, tuut, tuut, tuut......................

0900-1884; "het is bij ons standaard dat bij zakelijke klanten het pakket niet bij de buren af gegeven wordt!" "O?......... u bent geen zakelijke klant? Oja, ik zie het, u heeft een alles in 1 pakket aangevraagd"...... Ik wordt boos en ben niet al te vriendelijk aan de telefoon! "Als u zo gaat beginnen dan leg ik de telefoon neer, het enigste wat ik voor u kan doen is een nieuwe afspraak maken!" "Ik vind het schandalig hoe jullie omgaan met jullie Monopolie positie, jullie zijn de enigste in mijn omgeving die een abonnement met internet van enige betekenis kunnen geven en jullie weten het goed uit te buiten!". "Sorry, ik kan geen contact opnemen met de installateur, dat wordt door een extern bedrijf gedaan en wij weten niet welke installateur bij u langs zou gaan." "Oke doe mij dan maar een nieuwe afspraak! Het installatie pakket hoeft dan alleen afgegeven te worden, de installatie doe ik dan zelf wel!" "De eerste mogelijkheid is vrijdag (het is nu maandag) tussen 08.00 uur en 12.00 uur, op welk nummer bent u te bereiken, dan geef ik dat ook door aan de installateur zodat hij contact met u op kan nemen wanneer er iets niet lukt, of iets dergelijks?". Tja, heb ik een keus?


Woensdag 11:02, telefoon; "Hallo met Ziggo, is het ook mogelijk om de installatie afspraak van de 14e te verplaatsen naar de 18e?" "Dacht het toch niet!!!!"

Woensdag 13:31:12, een sms-je; "Bericht van Ziggo. Hierbij willen we u herinneren aan de installatie afspraak die gepland staat voor 14-05 tussen 08.00 en 13.00u. Met vriendelijke groet, Ziggo."

Voel goede moet, maar met toch een beetje een raar voorgevoel ben ik vrijdag morgen mijn bed uit gekomen."Ja, vandaag het uitgebreide pakket van Ziggo, zal het nu dan toch goed komen?".................14.00 uur; "Toch maar even de brievenbus checken, misschien dat ik de bel gemist heb." "Nee, niets van Ziggo".

0900-1884; (14.00 uur)"Ja het kan gebeuren dat het uitloopt bij andere klanten, maar de installateur komt vandaag zeker nog langs. als hij aan het eind van de dag nog niet langs is geweest, belt u dan nog maar een keer, dan kijken wij wat we voor u kunnen regelen!". Ik voel nattigheid!!!!!!

0900-1884; (16.30 uur) "En nu? hoe gaan jullie dit oplossen?" Ja meneer, ik zie dat u een afspraak heeft vanmiddag, is er nog niemand langs geweest?" "Nee, en er zou vanmorgen iemand langs komen". "O hier in de computer staat vanmiddag! Kan ik dan een nieuwe afspraak met u maken?" Nee, mevrouw, nu even niet, ik wordt hier zo verdrietig van, ik ga ophangen, ik bel maandag wel weer terug!"................. (wordt vervolgd?)

  • Extra telefoonkosten nu; +/- € 30,-
  • 5 dagen zonder "legaal" Ziggo internet. (heb een modem van mijn vrouws ex-man in gebruik, zijn Ziggo account loopt de 15e af..........)

[/justify]
Yosy

"Niet de dingen zelf zijn beangstigend, maar de manier waarop we naar ze kijken".
 
Zippo
Wat een verhaal zeg! Ik attendeer de mensen van Ziggo op je relaas hier!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
yosy
(Vervolg)

0900-1884 (+/- 18.15) "het komt niet vaak voor dat twee afspraken zo verlopen, misschien beide monteurs ziek?, Ik zal voor u nakijken of het mogelijk is het pakket alsnog naar u te versturen, heeft u één moment?" Ik ben heel vriendelijk en afwachtend............... "Helaas, verzenden is geen optie, ik kan u inplannen voor een nieuwe afspraak,..... aankomende woensdag?"

Ben benieuwd, wordt vervolgd!

Oja, Mailtje 18.33 uur

"Geachte heer/mevrouw Foppen,

Hierbij bevestig ik uw monteursafspraak die u heeft gemaakt met Ziggo. De monteur komt op :

19 mei in de ochtend tussen 08.00 en 13.00

voor het afgeven van het DoeHetZelf pakket

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.

Met vriendelijke groet,

Ziggo"

Yosy

"Niet de dingen zelf zijn beangstigend, maar de manier waarop we naar ze kijken".
 
MisterSenseo
Wat een onbeschofte manier van behandelen,maar goed dat we hier een Webteam hebben sinds een paar dagen en dat Zippo erachteraan gaat voor je.
Ik had het al niet meer geaccepteerd,maar ik heb dan ook meerdere mogelijkheden hier en jij daar niet,dat is het vervelende.
Heel veel succes,ik hoop dat Zippo iets voor je kan betekenen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
yosy
Vandaag, woensdag 19 mei, mijn installatie pakket gekregen. de installateur wist niet precies wat ik voor een pakket zou krijgen maar na het overleg van mijn brief van Ziggo was hem dat helemaal duidelijk. Gelukkig, alles doet het en werkt nu naar behoren. Bedankt!
Yosy

"Niet de dingen zelf zijn beangstigend, maar de manier waarop we naar ze kijken".
 
MisterSenseo
Nou,lang verwacht etc etc en nu maar hopen dat het zo blijft.
Veel plezier met je internet.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo, komt naar u toe deze zomer!!! "ik weet het niet meer :P', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie