Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
al vier weken zakelijk en prive niet meer bereikbaar!
|
|
wilma Kool |
Geplaatst op 31-05-2010 09:52
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 31-05-2010 |
Een overstap van KPN naar Ziggo gaat niet zonder problemen. Ziggo neemt de tel.nummers over op het moment dat de modem geactiveerd wordt??? Sinds 3 mei 2010 zijn mijn nummers door Ziggo overgenomen. Het is nu 31 mei en heb nog geen modem van Ziggo ontvangen. Vele mailtjes en telefoontjes hebben mij niet verder geholpen. Er was een afspraak gepland met een installateur. Hele ochtend gewacht, maar geen installateur. Nadat ik even informeer bij Ziggo kunnen ze de afspraak eerst niet terug vinden. Excuses gehad met de melding dat er 16 juni ruimte is voor een nieuwe afspraak??? Er kan eens een keer iets fout gaan, maar los het dan netjes op. Daar is bij Ziggo geen sprake van. Aan de telefoon krijg ik enkel te horen \\\" ik kan niks voor u doen, u wordt terug gebeld door mijn manager\\\" vervolgens geen bericht. Wie betaald de schade die ik heb geleden? Uiteindelijk zal Ziggo mij de modem per post sturen. Hier is het wachten nog op.....
Gewijzigd door wilma Kool op 31-05-2010 09:54 |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 31-05-2010 12:02
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Geachte mevrouw Kool, Graag zouden wij u willen helpen met uw probleem. Zou u daarom uw klantgegevens (postcode + huisnummer) willen mailen naar ons ziggo-webcare@office.ziggo.nl. Dan zullen wij kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alex Ziggo WebCare
|
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 31-05-2010 18:05
|
Expert » Mijdrecht » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear wndr3700 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 626 Lid sinds: 11-11-2009 |
Gaat het over een zakelijk abonnement ? |
|
|
wilma Kool |
Geplaatst op 01-06-2010 12:08
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 31-05-2010 |
Klopt, het gaat om een zakelijk abonnement. |
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 01-06-2010 12:20
|
Expert » Mijdrecht » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear wndr3700 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 626 Lid sinds: 11-11-2009 |
In de voorwaardes (sla) van het zakelijk abonnement kun je terugvinden op welke schadevergoeding je recht hebt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al vier weken zakelijk en prive niet meer bereikbaar!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
helemaal niets meer | Storing | : 2 | 18-05-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Advertentie