obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
al vier weken zakelijk en prive niet meer bereikbaar!
wilma Kool
Een overstap van KPN naar Ziggo gaat niet zonder problemen. Ziggo neemt de tel.nummers over op het moment dat de modem geactiveerd wordt??? Sinds 3 mei 2010 zijn mijn nummers door Ziggo overgenomen. Het is nu 31 mei en heb nog geen modem van Ziggo ontvangen. Vele mailtjes en telefoontjes hebben mij niet verder geholpen. Er was een afspraak gepland met een installateur. Hele ochtend gewacht, maar geen installateur. Nadat ik even informeer bij Ziggo kunnen ze de afspraak eerst niet terug vinden. Excuses gehad met de melding dat er 16 juni ruimte is voor een nieuwe afspraak??? Er kan eens een keer iets fout gaan, maar los het dan netjes op. Daar is bij Ziggo geen sprake van. Aan de telefoon krijg ik enkel te horen \\\" ik kan niks voor u doen, u wordt terug gebeld door mijn manager\\\" vervolgens geen bericht. Wie betaald de schade die ik heb geleden? Uiteindelijk zal Ziggo mij de modem per post sturen. Hier is het wachten nog op.....
Gewijzigd door wilma Kool op 31-05-2010 09:54
 
Ziggo-WebCare_Alex
Geachte mevrouw Kool,

Graag zouden wij u willen helpen met uw probleem. Zou u daarom uw klantgegevens (postcode + huisnummer) willen mailen naar ons ziggo-webcare@office.ziggo.nl. Dan zullen wij kijken wat we voor u kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Ziggo WebCare
 
mesa57
Gaat het over een zakelijk abonnement ?
 
wilma Kool
Klopt, het gaat om een zakelijk abonnement.
 
mesa57
In de voorwaardes (sla) van het zakelijk abonnement kun je terugvinden op welke schadevergoeding je recht hebt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al vier weken zakelijk en prive niet meer bereikbaar!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie