obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
problemen met afspraken monteur!
EGJA
Help!
Wij willen graag overstappen naar alles-in-1. Helaas lopen tot nu toe alle afspraken (tot nu toe 3) met de monteurs mis.
Op 4 juni was de eerste afspraak. Door omstandigheden was ik een uur te laat thuis, de monteur was al geweest. Jammer, dan maken we een nieuwe afspraak, maar wat blijkt: onze vaste telefoon is wel al afgesloten... Dat was niet de bedoeling! (Waarom heeft de monteur niet de aansluit-spullen bij de buren achtergelaten?)

Volgende afspraak maandag 14 juni. ik heb de hele morgen keurig zitten wachten, maar er komt niemand. Volgens Ziggo was deze afspraak niet goed doorgegeven. Ik stel voor om alles maar met de post te sturen, dat zou 2 weken duren, langer dan een nieuwe afspraak. Dus: op dinsdag 22 juni komt, opnieuw, een monteur tussen 12.00 uur en 18.00 uur. We hebben een mail ter bevestiging van deze opdracht gekregen, dat moet dus goed gaan... Weer de hele middag zitten wachten, geen monteur! Ook wordt er niet even gebeld om te laten weten dat het later wordt of er misschien iets tussen is gekomen. Het lukte niet om 's avonds Ziggo telefonisch te bereiken, we konden in het keuzemenu alleen onze installatieopdracht beluisteren (de monteur komt op dinsdag 22 juni tussen 12.00 uur en 18.00 uur).
We zitten nu al vanaf 4 juni zonder vaste telefoonaansluiting, ik heb al twee dagen vergeefs op een monteur zitten wachten.

Wat nu? Weer een nieuwe afspraak maken (betekend: weer verlof nemen, regelen dat de kinderen door iemand anders worden thuis gebracht (want stel je voor dat de monteur weer net in dat uurtje komt?))? De spullen maar per post laten sturen en het zelf proberen (duurt 2 weken voordat het komt) ? Of de boel maar laten zitten?
Heeft iemand een goed voorstel?

groeten van EGJA
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met afspraken monteur!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
snelheid monteur? Klacht over Ziggo : 8 29-11-2016
wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen Klacht over Ziggo : 2 18-02-2016
Advertentie