obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Monteur belt niet aan, wel brief in bus..
annectomie
Hallo allemaal,
18-2-2011 zou er een monteur van Ziggo bij mij alles-in-1 komen installeren tussen 8-13u.
Vreselijk vroeg 8u, vooral als je nog niet op dat adres woont.
Nu was ik daar half 8 en kwam ik er per abuis achter om half 10 dat er een kaart van Ziggo in de bus zat. Met wel de mededeling dat ik helaas niet thuis was en ik een nieuwe afspraak moest maken, ook werd er van mij verwacht dat ik wel de voorrijkosten zou betalen.
WOEST was ik!!! Nog heel naief de bel gecontroleerd, maar die deed het natuurlijk gewoon.
Ik heb ze opgebeld met de vraag wat dit nou weer voor betekenis had, maar ik werd behandeld alsof ik maar niet goed bij mn hoofd was en ongeloofwaardig was!
Na agressief onderhandelen kon er alsnog een monteur langskomen dezelfde dag.
Zijn er nog meer mensen die zulke zieke ervaringen hebben met Ziggo?
 
Beetje
Misschien een idee om een mobiel tel mee te nemen en dat tel.nr bij de bestelling op te geven.
Misschien kan Ziggo hier zelf iets mee doen...
 
annectomie
Die heb ik altijd bij mij en vanzelfsprekend hadden zij dat nummer ook.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur belt niet aan, wel brief in bus..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie