obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo levert niet geeft TNT de schuld
worldtrader
Op 20 juni heb ik mij aangemeld voor totaal pakket.
Het zou 26 juli geactiveerd worden wat ook is gebeurd,ECHTER ik heb geen decoder of modem, en dus ook geen internet of telefonie, ontvangen terwijl op de site van ziggo staat dat het pakket tussen 26 en 31 juli geleverd wordt.
De levering is al raar,waarom leveren op activatiedatum???
Nu is het 5 augustus en reeds 40 euro armer aan mobiele belkosten en het enige wat ziggo medewerkers te vertellen hebben is dat TNT vertraging heeft en dat ik maar moet wachten.
Gebeld en gemaild met TNT en die hebben helemaal geen vertraging,ziggo kan mij ook geen TNT tracking nummer geven wat logisch is als het pakket niet verstuurd is.

Conclusie:
1.Ziggo liegt keihard nieuwe klanten voor.
2.Helpdesk is waardeloos,zij weigeren je te helpen en kunnen alleen de zin voorlezendie op het einde van hun papier staat,ik kan niets voor U betekenen, wacht maar af, en bij deze beeindig het gesprek wat met 45minuten wachttijd 6 euro gekost heeft
3.Ik neem vanaf heden alle gesprekken op en deponeer deze bij kassa

Opzeggen is geen optie want wie weet hoe ziggo hier mee omgaat en wanneer een nieuwe provider beschikbaar is
 
Undertaker
Beste Worldtrader

Als allereerst vind ik het persoonlijk jammer dat het zo loopt, want ik en vele andere hier op dit forum met mij zijn wel tevreden klanten van het A I E pakket van Ziggo.

Wat ik voor je kan betekenen is het volgende!
Ik ga dit doorspelen naar het webcare team van Ziggo, zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen dmv of dit bericht, of een prive berict, daarin geeft u naam, postcode en indien al aanwezig klantnummer. in de meeste gevallen kunnen ze je wel helpen met de problemen.

Ik ga dit "as we speak" regelen, en hopen dat er zo snel mogelijk een oplossing komt voor je probleem als het gaat om het installatie pakket / Decoder van Ziggo.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
worldtrader
Nou ik wacht af.
Ben wel eerlijk als ik zeg dat ik er niet veel vertrouwen in heb als ik terug kijk naar de wijze waarop ik reeds geholpen ben (niet dus !!!)
Het interesseerd ziggo niets dat ik reeds vele euro's aan mobiele belkosten kwijt ben omdat ik geen vaste telefonie meer heb.

groet ton
 
kobus1960
Zie post 1,....., het is even niet anders, bij andere ISP kan het nog akeliger.
Ik zal je mijn ervaringen met Tele2 besparen, dat kost me te veel tijd. Wink
AiE is geen goedkoop, wel een steady product, Ziggo heeft het aantal klanten
welke in de aanbieding willen stappen onderschat, da's duidelijk, maar even-
goed een teken dat er veel "overlopers" zijn blijkbaar.

Wat op zich ook te prijzen is, is het volgende, Ziggo staat toe dat je van een
bestaand abbo kan overstappen op datgene met recorder, dat is te prijzen, bij
bv. Tele2 en aanverwanten gaat dit niet, eerst je 1 of 2 jaar volmaken. Daar is
helemaal niets mogelijk. Wederom ervaring. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo levert niet geeft TNT de schuld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie